Data: 2012-04-20 11:52:36 | |
Autor: Wojciech Wrodarczyk | |
Zawieranie umowy przez telefon......... | |
W dniu 2012-04-19 18:21, Pan Zbyszek pisze:
Może ktoś wie czy to uczciwe ???Umowę telefonicznie można zawrzeć, jest to ważne i uczciwe. Przy czym: - powinno być to utrwalone (przebieg rozmowy), - podczas rozmowy powinny być przedstawione wszystkie istotne aspekty tejże, - 10 dni dla konsumenta obowiązuje jak w przypadku kazdej innej umowy. - umowa powinna zostać wysłana pisemnie (nie pamiętam w jakim terminie i nie wiem czy te 10 dni liczą się wówczas ponownie), - jeśli nie wyślą umowy to klient ma 3 m-ce na rozwiązanie umowy bez konsekwencji, - za usługi wykorzystane w międzyczasie musi zapłacić. - źródło to prawo telekomunikacyjne, nie wiem czy "n" pod to podchodzi, czy są do nich jakieś dodatkowe regulacje. |
|
Data: 2012-04-20 21:20:13 | |
Autor: Pan Zbyszek | |
Zawieranie umowy przez telefon......... | |
W dniu 2012-04-20 11:52, Wojciech Wrodarczyk pisze:
W dniu 2012-04-19 18:21, Pan Zbyszek pisze: ........................ nie wiem czy "n" pod to podchodzi, czy są do nich jakieś dodatkowe regulacje. Dzięki za wyjaśnienia Zbyszek |
|