Zawiesił się typek

Data: 2010-10-21 21:15:09
Autor: Klin
Zawiesił się typek
   Na Sea Monkey nie moźna robić takich sztuczek udaje się to
   na Thunderbirdzie nie wiem czy jeszcze na jakiejś innej
   przeglądarce grup dyskusyjnych. Może się podzielicie
   doświadczeniami jak sobie radzić z takimi szkodnikami,
   gdyby i inni wpadli na podobny pomysł mogłoby to nie źle
   namieszać.

Data: 2010-10-21 21:17:28
Autor: u2
Zawiesił się typek
[...]