Zawieszenie

Data: 2016-07-08 18:32:26
Autor: Animka
Zawieszenie
Jak ktoś dostal 3 lata w zawieszeniu na 6 lat to idzie siedzieć, czy nie?

--
animka

Data: 2016-07-08 21:58:44
Autor: t-1
Zawieszenie
W dniu 08.07.2016 o 18:32, Animka pisze:
Jak ktoś dostal 3 lata w zawieszeniu na 6 lat to idzie siedzieć, czy nie?

Jak zbroi coś w podobnym stylu w ciągu 6 lat to pójdzie siedzieć za nowe i stare grzechy.
A tak mimochodem, nie pomyślałaś sobie że go powieszą?

Data: 2016-07-08 22:07:23
Autor: A. Filip
Zawieszenie
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
[...]

Idzie siedzieć nawet jak jest synem urzędującego prezydenta Wałęsy?
Nie zauważyłem.

--
A. Filip
Spiesz się z wykonaniem rzeczy mniej pilnych, by spokojnie zabrać się do

Data: 2016-07-08 23:09:45
Autor: Animka
Zawieszenie
W dniu 2016-07-08 o 22:07, A. Filip pisze:
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
[...]

Ja myślałam, że idzie do więzienia na 3 lata, a następne 3 lata ma zawieszone.

--
animka

Data: 2016-07-09 00:01:37
Autor: Kviat
Zawieszenie
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
[...]

Przecież 3 lata *w zawieszeniu*...

a następne 3 lata ma
zawieszone.

....*w zawieszeniu* na 6 lat.

A tu są jeszcze lepsze:
http://zapytaj.onet.pl/Category/002,016/2,20074362,Jezeli_w_sadzie_oskarzony_dostaje_wyrok_3_lata_w_zawieszeniu_na_5_lat_To_on_bedzie_w_wieziony_przez_3_lata_czy_przez_5.html

"Bedzie skazany na 3 lata,a jak cos jeszcze przedskrobie to na 5"

"Zawieszenie oznacza, że mogą przedłużyć karę za niewłaściwe zachowanie.
Powiedzmy dostajesz 3 lata w zawieszeniu na 5, i jeśli zrobisz coś złego, będziesz musiał/a posiedzieć 2 lata więcej. Proste."

"tak ja to rozumiem. Po prostu masz 3 lata, ale możesz dostać 5 lat"

Mistrzostwo świata...

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-07-09 17:45:21
Autor: Com
Zawieszenie
..

Ja myślałam, że idzie do więzienia na 3 lata, a następne 3 lata ma zawieszone.

-- animka

i nie wstyd Ci ? ;)

Data: 2016-07-09 19:08:06
Autor: Animka
Zawieszenie
W dniu 2016-07-09 o 17:45, Com pisze:
..
Ja my?la?am, ?e idzie do wi?zienia na 3 lata, a nast?pne 3 lata ma
zawieszone.

-- animka

i nie wstyd Ci ? ;)

Czego?

--
animka

Data: 2016-07-10 16:56:25
Autor: ąćęłńóśźż
Zawieszenie
Nie był na pasach ;-)

-- -- -
i nie wstyd Ci?

Data: 2016-07-11 09:15:48
Autor: J.F.
Zawieszenie
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57801825$0$12550$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

To sie nazywa przedterminowe zwolnienie, ale wyrok musi byc na 6 lat .... bez zawieszenia.

J.

Data: 2016-07-08 23:11:51
Autor: Animka
Zawieszenie
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
[...]

Co myślicie o tym?
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nazwaliscie-mnie-potworem-reportaz/w881g9

--
animka

Data: 2016-07-10 13:17:00
Autor: PlaMa
Zawieszenie

Co myślicie o tym?
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nazwaliscie-mnie-potworem-reportaz/w881g9

Że policaje sami ukręcili sobie bat na siebie. Przez nadużycia, kłamstwa, "domniemaną słuszność funkcjonariusza" nikt debilom już nie wierzy.

Data: 2016-07-09 20:07:09
Autor: Jingiel
Zawieszenie
t-1 <t-1@todlaspamu.pl> pisze:
[...]

Nie debilu, jest ułaskawiony przez pad jeszcze przed uprawomocnieniem się wyroku.

Zawieszenie