Zawieszenie dzialalności

Data: 2010-01-29 11:01:44
Autor: Robert
Zawieszenie dzialalności
Witam,

Prowadzę działalność gospodarczą (informatyczna), składająca się z opieki informatycznej (zdalnej - serwery) dla firm oraz tworzenie serwisów WWW.

Ze względu na wyjazd planuję zawiesić działalność, lecz w przypadku opieki informatycznej wiążą mnie umowy (na rok czasu) i ich zerwanie grozi skutkami finansowymi.

Czy w takim przypadku mogę zawiesić działalność i dalej otrzymywać przychód miesięczny z od firm, dla których zgodnie z umową pełniłem opiekę (zdalną) informatyczną ?

Pozdrawiam,
W.

Data: 2010-01-29 11:13:21
Autor: Daniel Stalica
Zawieszenie dzialalno¶ci
W dniu 2010-01-29 11:01, Robert pisze:
Witam,

Prowadzę działalno¶ć gospodarcz± (informatyczna), składaj±ca się z
opieki informatycznej (zdalnej - serwery) dla firm oraz tworzenie
serwisów WWW.

Ze względu na wyjazd planuję zawiesić działalno¶ć, lecz w przypadku
opieki informatycznej wi±ż± mnie umowy (na rok czasu) i ich zerwanie
grozi skutkami finansowymi.

Czy w takim przypadku mogę zawiesić działalno¶ć i dalej otrzymywać
przychód miesięczny z od firm, dla których zgodnie z umow± pełniłem
opiekę (zdaln±) informatyczn± ?

nie możesz zawiesić

--
Systemy kominowe http://twojkomin.pl

Data: 2010-01-29 11:24:25
Autor: SDD
Zawieszenie dzialalno¶ci

Użytkownik "Robert" <wstud@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjubij$mc8$2node1.news.atman.pl...

Czy w takim przypadku mogę zawiesić działalno¶ć i dalej otrzymywać przychód miesięczny z od firm, dla których zgodnie z umow± pełniłem opiekę (zdaln±) informatyczn± ?

Spadlem z krzesla, jak to przeczytalem.
Czym jest dla Ciebie otrzymywaniem kasy za wykonywanie uslug wynikajcych z podpisanych umow jak nie prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej wlasnie.
Chcesz zawiesic dzialalnosc i nadal ja prowadzic?
Poza tym skad ten czas przeszly: "pelnilem" - czy te firmy beda Ci placily za nic?

Pozdrawiam
SDD

Zawieszenie dzialalności