Zawieszenie dzialalności

Data: 2010-01-29 11:13:21
Autor: Daniel Stalica
Zawieszenie dzialalności
W dniu 2010-01-29 11:01, Robert pisze:
Witam,

Prowadzę działalność gospodarczą (informatyczna), składająca się z
opieki informatycznej (zdalnej - serwery) dla firm oraz tworzenie
serwisów WWW.

Ze względu na wyjazd planuję zawiesić działalność, lecz w przypadku
opieki informatycznej wiążą mnie umowy (na rok czasu) i ich zerwanie
grozi skutkami finansowymi.

Czy w takim przypadku mogę zawiesić działalność i dalej otrzymywać
przychód miesięczny z od firm, dla których zgodnie z umową pełniłem
opiekę (zdalną) informatyczną ?

nie możesz zawiesić

--
Systemy kominowe http://twojkomin.pl