Zawieszenie dzialalności

Data: 2010-01-29 11:24:25
Autor: SDD
Zawieszenie dzialalności

Użytkownik "Robert" <wstud@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjubij$mc8$2node1.news.atman.pl...

Czy w takim przypadku mogę zawiesić działalność i dalej otrzymywać przychód miesięczny z od firm, dla których zgodnie z umową pełniłem opiekę (zdalną) informatyczną ?

Spadlem z krzesla, jak to przeczytalem.
Czym jest dla Ciebie otrzymywaniem kasy za wykonywanie uslug wynikajcych z podpisanych umow jak nie prowadzeniem dzialalnosci gospodarczej wlasnie.
Chcesz zawiesic dzialalnosc i nadal ja prowadzic?
Poza tym skad ten czas przeszly: "pelnilem" - czy te firmy beda Ci placily za nic?

Pozdrawiam
SDD

Zawieszenie dzialalności