Zawieszenie działalności - wysokość dobrowolnych składek ZUS

Data: 2010-11-29 12:52:28
Autor: max441
Zawieszenie działalności - wysokość dobrowolnych składek ZUS
In article <774b1961-2ec0-4e97-bc39-d9b5cb9209e1
@b25g2000vbz.googlegroups.com>, ramons@onet.eu says...
Podczas zawieszenie działalności chciałbym dobrowolnie płacić składki
ZUS.
Ponieważ do tej pory prowadziłem DG przez 1 rok i płaciłem
"preferencyjny" ZUS, to mógłbym go płacić jeszcze przez 1 kolejny rok.
Teraz chciałbym jednak zawiesić DG na rok i opłacać dobrowolnie
składki ZUS.

To co w takim razie zyskasz zawieszając działalność?

Data: 2010-11-29 05:12:33
Autor: Michał Madej
@b25g2000vbz.googlegroups.com>, ram...@onet.eu says...

> Podczas zawieszenie dzia alno ci chcia bym dobrowolnie p aci sk adki
> ZUS.
> Poniewa do tej pory prowadzi em DG przez 1 rok i p aci em
> "preferencyjny" ZUS, to m g bym go p aci jeszcze przez 1 kolejny rok.
> Teraz chcia bym jednak zawiesi DG na rok i op aca dobrowolnie
> sk adki ZUS.

To co w takim razie zyskasz zawieszaj c dzia alno ?

Po tym co dzisiaj się dowiedziałem, rzeczywiście zawieszenie
działalności w moim przypadku NIE MA NAJMNIEJSZEGO SENSU.

Data: 2010-11-29 05:16:23
Autor: Michał Madej
> [...]

> sk adki ZUS.

To co w takim razie zyskasz zawieszaj c dzia alno ?

Z tego czego się dowiedziałem, płacenie dobrowolny ubezpieczeń
społecznych i zdrowotnego podczas zawieszenia działalności
rzeczywiście NIE MA ŻADNEGO SENSU (przynajmniej w moim przypadku).

Zawieszenie działalności - wysokość dobrowolnych składek ZUS