Data: 2012-06-04 17:15:42 | |
Autor: Franc | |
Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | |
Jak jest z trwało¶ci± zawieszenia pneumatycznego w C4GP? Bo tam raczej nie
jest hydro? Czy się w czym¶ przydaje możliwo¶ć obniżania podłogi bagażnika do załadunku? Jak takie zawieszenie wpływa na komfort jazdy i czy dorównuje normalnemu hydro citroena? Czy kompresorek do kół powinien być na wyposażeniu seryjnym, jeżeli tak to gdzie ma swoje miejsce? Pzdrw Franc "Rowery Poziome Rule" -- IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss szary Modus z D4F zielona Xantia kombi, 2.0HDi -- |
|
Data: 2012-06-04 18:54:54 | |
Autor: Franc | |
Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | |
I jeszcze: czy C4 GP w wersji 2.0HDi miewaj± ogrzewanie postojowe lub jego
prost± wersję bez sterowania - po czym można je poznać /znaleĽć? Pzdrw Franc "Rowery Poziome Rule" -- IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss szary Modus z D4F zielona Xantia kombi, 2.0HDi -- |
|
Data: 2012-06-04 21:14:40 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | |
Dnia 04-06-2012 o 20:54:54 Franc <czolk@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):
I jeszcze: czy C4 GP w wersji 2.0HDi miewaj± ogrzewanie postojowe lub jego Chyba, że w wersji na kraje skandynawskie. Na "klimat zimny" (min. Polska) nic takiego nie ma. Jest grzałka elektryczna (mata grzejna) w nagrzewnicy - trochę pomaga - ale tylko przy uruchomionym silniku (szybciej się nagrzewa kabina). TG |
|
Data: 2012-06-05 08:34:46 | |
Autor: Myjk | |
Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | |
Mon, 04 Jun 2012 21:14:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk
Chyba, że w wersji na kraje skandynawskie. Na "klimat zimny" (min. Polska) nic takiego nie ma. Jest grzałka elektryczna (mata grzejna) w nagrzewnicy - trochę pomaga - ale tylko przy uruchomionym silniku (szybciej się nagrzewa kabina). Straszna bida bez webasto. Mnie żal się pozbywać Mazdy z tego powodu, tymbardziej, że mam postojowe z pilotem. :( Kolejne auto obowiązkowo będzie musiało mieć ten fjuczer. :P W sumie do każdego da się zamontować, ale koszty jednak spore jak fabrycznie nie dają pieca. -- Pozdor Myjk http://rejestratory-trasy.pl |
|
Data: 2012-06-05 19:07:43 | |
Autor: Marek Dyjor | |
Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | |
Myjk wrote:
Mon, 04 Jun 2012 21:14:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk poszukaj podgrzewacza elektrycznego jest tańszy podpina sie pdo domem do prądu. |
|
Data: 2012-06-05 20:13:20 | |
Autor: Myjk | |
Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | |
Tue, 5 Jun 2012 19:07:43 +0200, Marek Dyjor
poszukaj podgrzewacza elektrycznego jest tańszy podpina sie pdo domem do prądu. Niewątpliwie jest to jakaś alternatywa, jest też dodatkowy kabinowy ogrzewacz (nie mogę jednak znaleźć jakie to ma rozmiary i gdzie się montuje). Z tego o widzę komplet to jakieś 1500 zł wraz z programatorem. Z wad, nie użyje się tego w zasadzie nigdzie poza garażem, albo pod własnym domem z podwórkiem. -- Pozdor Myjk http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* |
|
Data: 2012-06-04 21:11:21 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Zawieszenie pneumatyczne w Citroenie C4 GrandPicasso | |
Dnia 04-06-2012 o 19:15:42 Franc <czolk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Jak jest z trwało¶ci± zawieszenia pneumatycznego w C4GP?Trzy, cztery lata (¶rednio) i poduchy do wymiany (jakie¶ 550 PLN za sztukę w ASO) Bo tam raczej nie jest hydro?Nie jest to hydro - to zwieszenie pneumatyczne Czy się w czym¶ przydaje możliwo¶ć obniżania podłogi bagażnika do załadunku?do załoadunku to ¶rednio, ale jak już załadajesz to d.pa nie siedzi, masz stały prze¶wit Jak takie zawieszenie wpływa na komfort jazdy i czy dorównujeNie dorównuje, ale przewyższa zwykłe Czy kompresorek do kół powinien być na wyposażeniu seryjnym,Tylko w wersji exclusive jeżeli tak to gdzie ma swoje miejsce?W schowku podłogowym za fotelem pasażera TG |