Zawieszenie publikowania RaportuNowaka

Data: 2009-04-18 16:34:11
Autor: boukun
Zawieszenie publikowania RaportuNowaka
Niestety z powodu braku środków finansowych i zewnetrznego wsparcia oraz jakiejkolwiek pomocy, jestem zmuszoony zawiesić publikowanie nowych tekstów.

Szanowni Państwo!

Z przykrością informuje, że zawieszam  do czasu uzyskania zewnętrznego wsparcia finansowego publikowanie nowych tekstów.

Niestety, sam  jeden nie jestem w stanie prowadzić kwerend i ponosić kosztów prowadzenia  tego wydawnictwa. Na przykład wykupywać kopie dokumentów zamówionych w archiwach.

Czynie  to od  od 2005 roku i  moje możliwości się niestety  wyczerpały.

Chciałbym zaznaczyć, iż tylko od 1 kwietnia   br. tego statystyki  www RaportuNowaka.pl  zanotowały ponad 10 tyś. wejść.

Na liczniku ostatniego artykułu widać w niecałe sześć dni prawie 1500 odsłon.

Bez braku wsparcia nie będzie można zrealizować  takich tematów jak:

Lustarcja tzw. opozycji, tj.:

- uczastników Okrągłego Stółu, np. Gieremka, (był wg. IPN... TW), Kuronia i innych

- liderów mediow "polskojezycznych",  tj. Adama Michnika, Milewicz wielu innych zacnych.

- niektórych "nardowo- polskich publicystów"  Michalkiewicz, Nowak, Rydzyk i RM

- lustracja środowiska prawniczego. Wiele wniosków zostało już złożonych.

- agentury w Sejmie kontraktowym

jak również będe  mógł:

- inspirować IPN do ścigania odkrytych  zbrodni hitlerowskich oraz  tych stalinowskich.

- dekonspirowanie zakłamanych biografii Kaczyńskich oraz Tuska oraz  im podobnych.

osoby zainteresowane  wspraciem i darowiznami zapraszam do kontaktu na nr tel:

500 633884 lub na e- mail:  info@raportnowaka.pl  oraz  raportn@interia.eu .

P.S. rozważałem instalacje programu deLibra, do całościwego czytania kompletnych akt, np. z IPN bądz innych poblikacji  np. książkowych. Niestety...

Tymczasem zapraszam do kwerendy w zasobach SŁOWNIKA GEOGRAFICZNEGO KRÓLESTWA POLSKIEGO http://www.raportnowaka.pl/news.php?typ=news&id=404

No cóż, szkoda!

Cieszmy się życiem, tak szybko odchodzą...

boukun

Zawieszenie publikowania RaportuNowaka