Zawieszenie tlumika

Data: 2011-01-22 20:10:43
Autor: to
Zawieszenie tlumika
begin Maciek
Dlaczego w niektorych samochodach (np. starszych ciezarowkach) koncowa
czesc tlumika byla podwieszana do ramy na elastycznych zawieszkach? Czy
to ma cos wspolnego z tlumieniem drgan od silnika?

A w jakichś autach jest wydech na sztywno?

Data: 2011-01-22 21:19:19
Autor: Maciek
Zawieszenie tlumika
Dnia 22 Jan 2011 20:10:43 GMT, to napisa(a):

A w jakich autach jest wydech na sztywno?

Zle sie wyrazilem - wspolczesne osobowki maja chyba przewaznie jakies
zawieszki w formie ucha czy jarzma z amortyzujaca wkladka gumowa, a w
starszych smochodach ostatnia zawieszka to np. 20-centymetrowy elastyczny
pasek z uchem na koncu.

--
Maciek

Data: 2011-01-22 21:55:44
Autor: Mase
Zawieszenie tlumika
W dniu 2011-01-22 21:19, Maciek pisze:
[...]

Zdefiniuj "wspolczesne"
Bo wg. mojej wiedzy wiekszosc aut ktore opuszczaja znajdujace sie w
Polsce montownie samochodow ma tlumik podwieszonu na mniejszej lub
wiekszej gumowej zawieszce...

Pozdro

Mase

Data: 2011-01-22 22:18:09
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zawieszenie tlumika

Uytkownik "Maciek" <docktor@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:16sgdv6xk8810$.yevjf4lm7csp.dlg40tude.net...
[...]

konstrukcja zawieszki zaley od wyobrani konstruktora.
Generalnie w adnym samochodzie ukad wydechowy nie wisi na sztywno i jest zawieszony wlasnie na gumowych zawieszkach. Czsto w formie gumowego ucha, a czasem inaczej - ale zawsze na zczu elastycznym. Tumik nie moe przenosi drga na karoserie.
A to, ze raz zawieszka wyglda tak, a raz inaczej ma ten sam powd, dla jakiego raz wcznik wiate jest przyciskiem, a raz pokrtem.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-22 22:37:18
Autor: Jotte
Zawieszenie tlumika
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d3b39c2$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
begin Maciek

A w jakichś autach jest wydech na sztywno?
Tak.

--
Jotte

Data: 2011-01-22 21:49:21
Autor: to
Zawieszenie tlumika
begin Jotte
A w jakichś autach jest wydech na sztywno?
Tak.

Przykład?

Data: 2011-01-22 22:52:09
Autor: Jotte
Zawieszenie tlumika
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d3b50e1$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
begin Jotte

A w jakichś autach jest wydech na sztywno?
Tak.
Przykład?
Bolid F1, F3, gokart itp.

--
Jotte

Data: 2011-01-22 22:31:22
Autor: to
Zawieszenie tlumika
begin Jotte
Bolid F1, F3, gokart itp.

Super, ale nie o tym rozmawiamy.

Data: 2011-01-22 23:34:05
Autor: Jotte
Zawieszenie tlumika
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d3b5aba$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
begin Jotte

Bolid F1, F3, gokart itp.
Super, ale nie o tym rozmawiamy.
Trzeba się umieć precyzyjnie wysławiać (wiem, wiem, trudna i zanikająca sztuka).
Pytałeś czy w jakichś autach jest wydech na sztywno (zamocowany).
No to mówię, że jest.

--
Jotte

Data: 2011-01-23 03:47:28
Autor: kogutek
Zawieszenie tlumika
Jotte <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisa(a):
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa&#65533; w wiadomo&#65533;ci news:4d3b5aba$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
> begin Jotte

> Super, ale nie o tym rozmawiamy.
Trzeba si&#65533; umie&#65533; precyzyjnie wys&#65533;awia&#65533; (wiem, wiem, trudna i zanikaj&#65533;ca sztuka).
Pyta&#65533;e&#65533; czy w jakich&#65533; autach jest wydech na sztywno (zamocowany).
No to mówi&#65533;, że jest.

o 126p zapomniae

Data: 2011-01-23 10:59:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zawieszenie tlumika

Uytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy.SKASUJ@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:ihg8cg$j45$1inews.gazeta.pl...
> [...]

sztuka).
Pyta&#65533;e&#65533; czy w jakich&#65533; autach jest wydech na sztywno (zamocowany).

ale w maluchu tumik (ba cay ukad wydechody ;) )wisi na silniku, a nie karoserii..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-01-23 23:43:26
Autor: Mario
Zawieszenie tlumika
W dniu 2011-01-22 23:34, Jotte pisze:
[...]

Ale wydech czy układ wydechowy pojazdu spalinowego? Trzeba się umieć precyzyjnie wysławiać. :-P

"Wydech, inaczej faza bierna oddechu – usuwanie „zużytego” powietrza zasobnego w dwutlenek węgla."

pozdrawiam
mario

Data: 2011-01-24 00:47:22
Autor: Jotte
Zawieszenie tlumika
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w wiadomości news:ihiaro$j4d$1news.onet.pl...

Pytałeś czy w jakichś autach jest wydech na sztywno (zamocowany).
Ale wydech czy układ wydechowy pojazdu spalinowego?
Wydech.
Trzeba umieć czytać ze zrozumieniem i pojmować znaczenia terminów, a nie tylko wikipedią się karmić.

--
Jotte

Data: 2011-01-24 11:02:20
Autor: Mario
Zawieszenie tlumika
W dniu 2011-01-24 00:47, Jotte pisze:
Uytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisa w wiadomoci

Pytae czy w jakich autach jest wydech na sztywno (zamocowany).
Ale wydech czy ukad wydechowy pojazdu spalinowego?
Wydech.
Trzeba umie czyta ze zrozumieniem i pojmowa znaczenia terminw,

Ale "wydech" to jest POTOCZNE okrelenie ukadu wydechowego. Skoro si czepiasz innych, zacznij od siebie.

mario

Zawieszenie tlumika