Zawieszenie tlumika w hondzie civic 4D - tlumik spadl na jezdznie podczas jazdy

Data: 2011-07-17 00:17:00
Autor: retyw
Zawieszenie tlumika w hondzie civic 4D - tlumik spadl na jezdznie podczas jazdy

> WOJO Tego nie wiem, ale chyba raczej guma nie jest rozcieta. poza tym to nowiotkie auto.
Czy taki wieszak nie powinien wchodzic na wcisk na preta?
pawel

Data: 2011-07-17 00:25:38
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-07-17 00:17, retyw@poczta.onet.pl pisze:

Tego nie wiem, ale chyba raczej guma nie jest rozcieta. poza tym to nowiotkie auto.
Czy taki wieszak nie powinien wchodzic na wcisk na preta?

Gdyby¶ mógł, to skonfiguruj poprawnie swój czytnik news, tak żeby nie używał HTML i poprawnie ustawiał referencje do poprzednich wiadomo¶ć.

Bo obecnie czytanie tego co piszesz jest mocno utrudnione.

Data: 2011-07-17 00:31:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Zawieszenie tlumika w hondzie civic 4D - tlumik spadl na jezdznie podczas jazdy
W dniu 2011-07-17 00:25, Tomasz Pyra pisze:

Gdybyś mógł, to skonfiguruj poprawnie swój czytnik news, tak
żeby nie używał HTML i poprawnie ustawiał referencje do
poprzednich wiadomość.
Bo obecnie czytanie tego co piszesz jest mocno utrudnione.

Nie zajrzałem w nagłówki - na pewno korzysta z gówna jakim są grupy google, i do tego jest niereformowalny, bo mu tak wygodniej, kurwa jego mać, mimo, że są czytniki "exe" które można na penie nosić wraz z "archiwum".

Nie pokonasz. Ja zastanawiam się nad przesiadką na coś bardziej zaawansowanego od thunderbirda, który będzie ciął wszystko co wyłazi z googli, bo to już się naprawdę uciążliwe robi.

--
Jak ja kurwa nienawidzÄ™ PH (DH) z parametrem PAR niĹĽszym niĹĽ 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-17 01:00:04
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zawieszenie tlumika w hondzie civic 4D - tlumik spadl na jezdznie podczas jazdy
Hello Rafał,

Sunday, July 17, 2011, 12:31:46 AM, you wrote:

[...]
grupy google,

Wystarczy spojrzeć trochę niżej i widać jak wół:
""

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-07-17 01:12:00
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Zawieszenie tlumika w hondzie civic 4D - tlumik spadl na jezdznie podczas jazdy

Wystarczy spojrzeć trochę niżej i widać jak wół:
"Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl"

1. czepiasz sie pijacego
2. oni tez sie zesrali ?

Data: 2011-07-17 01:32:58
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, July 17, 2011, 1:12:00 AM, you wrote:

Wystarczy spojrzeć trochę niżej i widać jak wół:
""

1. czepiasz sie pijacego

Znowu? Piłe¶? Nie pisz! ;P

2. oni tez sie zesrali ?

Jak wszystkie badziewia oparte na www :(

--
Best regards,

Zawieszenie tlumika w hondzie civic 4D - tlumik spadl na jezdznie podczas jazdy