Data: 2011-02-17 13:25:06 | |
Autor: J.F. | |
Zawieszenie - zmiana wysoko?ci | |
On Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, Cavallino wrote:
Jako że wszyscy jeśli już to obniżają zawieszenie, mam pytanie w kwestii odwrotnej. Przyjrzalem sie dzis na parkingu. Kraweznik moze nawet nie taki wysoki, ale ulica pochyla i wszystkie szoruja zderzakiem po chodniku. Tak rowno ze to chyba jakas norma jest :) pozytywnie wyroznialy sie: -jakis maly fiacik .. ale to glownie dlatego ze mial maly nawis z przodu, -audi .. niestety - nie chwalili sie typem. -no i tradycyjnie - bmw X6, opel frontera, jak i pewnie inne "terenowki". J. |
|
Data: 2011-02-17 13:32:54 | |
Autor: Cavallino | |
Zawieszenie - zmiana wysoko?ci | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8n4ql6doi42blo9ng383pmmg4kgsftgudn4ax.com...
On Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, Cavallino wrote: Może i bym uwierzył, gdyby nie fakt, że z tego samego parkingu korzystam od nastu lat, robiłem to kilkoma samochodami, w tym Punto HGT z dość niskim spojlerem i Alfą boxer - niską z natury rzeczy i na żadnym nie szorowałem po tym samym krawężniku, który Ceed regularnie zarysowuje. A i obecnie Punto 1.2 wjeżdża bez problemów nad ten krawężnik, mimo że teoretycznie ma taki sam prześwit jak Ceed. |
|
Data: 2011-02-17 13:37:43 | |
Autor: J.F. | |
Zawieszenie - zmiana wysoko?ci | |
On Thu, 17 Feb 2011 13:32:54 +0100, Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości wezme jutro aparat. No dobra, moze przesadzilem z tym szorowaniem, po prostu przeswit na oko jest "prawie na styk". No a wtedy kazdy centymetr sie liczy. J. |
|
Data: 2011-02-17 13:46:54 | |
Autor: Cavallino | |
Zawieszenie - zmiana wysoko?ci | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
No dobra, moze przesadzilem z tym szorowaniem, po prostu przeswit na No właśnie. I tego centrymetra/kilku brakuje. |
|