Zawieszenie - zmiana wysoko?ci

Data: 2011-02-15 15:19:55
Autor: Staszek Sosenko
Zawieszenie - zmiana wysoko?ci

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:4d5a8036$0$2439$65785112news.neostrada.pl...
Jako że wszyscy jeśli już to obniżają zawieszenie, mam pytanie w kwestii odwrotnej.
Tzn. czy jest możliwe jego zauważalne podniesienie, bez przerabiania połowy auta?

Ostatnio przerabiałem temat w Audi A4 z fabrycznie obniżonym zawiasem. Warsztat najpierw zaoferował założenie na McPhersony jakichś tulejek, podnoszących auto o 2 cm - miało to kosztować z robotą ca. 450zł. Później się z tego wycofali, gdyż okazało się, że brak takich tulejek jako oryginalnych części, a dotoczenie sprawiłoby zbyt duże trudności. Od pomysłu odstąpiłem, gdyż jedyną opcją byłaby wymiana sprężyn, a to już koszty dochodzące do tysiaka. Wygląda zatem na to, że sama wymiana sprężyn powinna wystarczyć. Pytanie tylko, co z amorami? Na pewno będziesz miał trudność ze znalezieniem rozwiązania, które da Ci możliwość nieskomplikowanej zmiany setupu lato/zima. Może przekładka Nivo z Mercedesa? :D Albo coś takiego: http://www.youtube.com/watch?v=JvlIOOVo050&feature=related ;)

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Zawieszenie - zmiana wysoko?ci