Zawieszenie - zmiana wysoko?ci

Data: 2011-02-16 09:27:43
Autor: MarcinJM
Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
W dniu 2011-02-15 14:31, Cavallino pisze:
Jako że wszyscy jeśli już to obniżają zawieszenie, mam pytanie w kwestii
odwrotnej.
Tzn. czy jest możliwe jego zauważalne podniesienie, bez przerabiania
połowy auta?
Teoretyczny prześwit w ceedzie to 15 cm, czyli raptem o 3 cm mniej niż
Sportage, ale wydaje mi się to mocno naciągana wartość, jako że każdy
krawężnik na parkingu zaliczam osłoną silnika.
No i Jarek miał onegdaj rację, twierdząc że warto wypróbować jak się
jeździ wysokim autem bez jego kupowania. ;-)

Optymalnie byłoby aby dało się prześwit regulować w stylu - zimą, po
mieście 5 cm wyżej, latem, na trasie 5 cm niżej.

Z wymianą jakich elementów musiałaby się wiązać taka przeróbka i jakimi
kosztami pi razy drzwi?

Ja robilem taka mini przeprawowke na ryby z nissana sunny starego.
Zrobilem tak, ze dalem 7 cm dystanse pod mcphersony. Autko sie ladnie podnioslo, z tym, ze musialem cala geometrie przestawic, bo "uciekla"
Auto bylo podnisione mniej wiecej jak golf cuntry.
Jedzilo sie normalnie, oczywiscie w granicach normalnej normalnosci :).
Najwiekszy klopot to z geometria, jesli chcesz sporo podnosic i opuszczac (chocby zbieznosc bedzie przestawiala.)

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Zawieszenie - zmiana wysoko?ci