Zawieszenie - zmiana wysoko?ci

Data: 2011-02-18 16:26:56
Autor: radekp@konto.pl
Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
Tue, 15 Feb 2011 14:31:37 +0100, w
<4d5a8036$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Teoretyczny prześwit w ceedzie to 15 cm, czyli raptem o 3 cm mniej niż Sportage, ale wydaje mi się to mocno naciągana wartość, jako że każdy krawężnik na parkingu zaliczam osłoną silnika.
Z wymianą jakich elementów musiałaby się wiązać taka przeróbka i jakimi kosztami pi razy drzwi?

Po co, przecież wkrótce będzie 5 lat i będzie to złom, po co w niego inwestować
;>.
Kup sobie Crosswagona, będziesz miał i wysoki prześwit i cuore sportivo +
prawdziwe 4x4 w prezencie...

Data: 2011-02-18 19:19:30
Autor: Cavallino
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:ar3tl6h2lci7ffit1k8km0imtkov0rvhau4ax.com...
[...]

Złom będzie za 6-7 lat.

Data: 2011-02-18 19:38:46
Autor: radekp@konto.pl
Zawieszenie - zmiana wysoko?ci
Fri, 18 Feb 2011 19:19:30 +0100, w
<4d5eb831$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
> [...]

> kosztami pi razy drzwi?

>Po co, przecież wkrótce będzie 5 lat i będzie to złom

To teraz 10-letnie auto to już nie złom?

Data: 2011-02-18 22:42:30
Autor: Cavallino
> [...]

>Po co, przecież wkrótce będzie 5 lat i będzie to złom

Złom będzie za 6-7 lat.

To teraz 10-letnie auto to już nie złom?

No właśnie za 6-7 lat będzie miał 10 lat.

Zawieszenie - zmiana wysoko?ci