Zawieszony kole¶

Data: 2015-09-17 12:28:17
Autor: Mark Woydak
Zawieszony kole¶
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zbonikowski-zawieszony-w-pis-cofnieto-mu-rekomendacje-w-wyborach/h3je0d

"Jak informuj± media, 12 wrze¶nia do che³miñskiej komendy zg³osi³a siê ¿ona pos³a, która zawiadomi³a o kradzie¿y telefonu. Zezna³a, ¿e to pose³ zabra³ jej telefon komórkowy. Mia³ j± te¿ pobiæ. Wed³ug "Gazety Pomorskiej" kilka dni wcze¶niej do prokuratury we W³oc³awku wp³ynê³o inne doniesienie na pos³a. Sam Zbonikowski napisa³ na portalu spo³eczno¶ciowym, ¿e "od kilku dni jest obiektem intensywnego, pod³ego, wrêcz wulgarnego ataku nieprawdziwymi, anonimowymi zarzutami". - S± one w 100 proc. atakiem politycznym, maj±cym na celu zniszczenie mnie jako polityka i uniemo¿liwienie reelekcji poselskiej - napisa³ Zbonikowski."
KTO ZA TYM STOI?!!

Mark Woydak

Data: 2015-09-17 15:43:39
Autor: Marek Czaplicki
Zawieszony koleÅ›
Mark Woydak pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 17 września 2015 12:28:

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zbonikowski-zawieszony-w-pis-cofnieto-mu-rekomendacje-w-wyborach/h3je0d

"Jak informują media, 12 września do chełmińskiej komendy zgłosiła się
żona posła, która zawiadomiła o kradzieży telefonu. Zeznała, że to poseł
zabrał jej telefon komórkowy. Miał ją też pobić. Według "Gazety
Pomorskiej" kilka dni wcześniej do prokuratury we Włocławku wpłynęło inne
doniesienie na posła. Sam Zbonikowski napisał na portalu społecznościowym,
że "od kilku dni jest obiektem intensywnego, podłego, wręcz wulgarnego
ataku nieprawdziwymi, anonimowymi zarzutami". - SÄ… one w 100 proc. atakiem
politycznym, majÄ…cym na celu zniszczenie mnie jako polityka i
uniemożliwienie reelekcji poselskiej - napisał Zbonikowski."
KTO ZA TYM STOI?!!

Mark Woydak

--

Gall Anonim  i jego żona też Anonim. :-)

Data: 2015-09-18 14:22:27
Autor: Mark Woydak
Zawieszony koleÅ›

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mteg2b$cb1$1news.icm.edu.pl...
[...]

A tak poważnie nie uważasz, że to jakaś komedia? Kłótnie małżonków rozgrywane na publicznym forum. Żenada.

Mark Woydak

Data: 2015-09-18 17:20:52
Autor: Marek Czaplicki
Zawieszony koleÅ›
Mark Woydak pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 18 września 2015 14:22:

KTO ZA TYM STOI?!!
[...]

Od czasu jak pomyłkowy premier Kaz i Isabel "rozgrywali" swe uniesienia w mediach to już mnie nic nie zaskoczy. :-)

Data: 2015-09-18 19:24:43
Autor: Mark Woydak
Zawieszony koleÅ›

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:mtha4l$53k$1news.icm.edu.pl...
[...]

Pawlak też romansował, Kopacz też, Mucha też. Ale bez "podprowadzania sobie telefonów czy strzelania z liścia. Oj nie ma klasa polityczna honoru. Motłoch panie! Motłoch.

Mark Woydak

Data: 2015-09-19 15:43:14
Autor: Marek Czaplicki
Zawieszony koleÅ›
Mark Woydak pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek, 18 września 2015 19:24:

[...]

Spoko. W niektórych państwach świata istnieje pojęcie "zabójstwo honorowe" najczęściej, jeśli nie jedynie ich ofiarami padają kobiety. Więc wszystko w przesadzie jest złe, nawet honor.

Zawieszony kole¶