Zawilgocona klawiatura

Data: 2011-05-05 23:27:36
Autor: Vince
Zawilgocona klawiatura
Problem jest nastepujacy. Dzisiaj rano byłem na basenie. Miałem ze sobą laptopa. Chyba było tam trochę wilgotno i do komputera dostało siię trochę wody. Na początku klawiatura kompletnie zwariowała. Przetarłem ją i rozkręciłem kompa. Potem próbowałem wysuszyć go dmuchawą powietrzną. W końcu wstawiłem na kilka godzin do suchego,  ciepłego pomieszczenia. Część klawiszy przestała wariować, ale część z nich przestała niestety działać (m.in. a, d, dolny rządek literek prócz z). Czy jest nadzieja, że to wyschnie, czy też jest to już trwałe uszkodzenie? Jakie są rokowania?

Vince

Data: 2011-05-05 22:30:57
Autor: m4rkiz
Zawilgocona klawiatura
Użytkownik "Vince" <wujek_dobra_radaNOSPAM@ine.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipv4oe$6eq$1@news.task.gda.pl...
ale część z nich przestała niestety działać (m.in. a, d, dolny rządek literek prócz z). Czy jest nadzieja, że to wyschnie, czy też jest to już trwałe uszkodzenie? Jakie są rokowania?

pare zalanych z tymi objawami juz wymienilem, zadnej sie nie polepszylo
po wyschnieciu

Data: 2011-05-05 23:36:56
Autor: Vince
Zawilgocona klawiatura
pare zalanych z tymi objawami juz wymienilem, zadnej sie nie polepszylo
po wyschnieciu

Ile taka "przyjemność"? Komp jest już po gwarancji. CA6900. Gdzie to można załatwić i czy w przypadku tego rodzaju komputera wogóle się opłaca?

Vince

Data: 2011-05-05 22:47:17
Autor: m4rkiz
Zawilgocona klawiatura
Użytkownik "Vince" <wujek_dobra_radaNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipv59m$7bd$1@news.task.gda.pl...
pare zalanych z tymi objawami juz wymienilem, zadnej sie nie polepszylo
po wyschnieciu

Ile taka "przyjemność"?

wymiana 20-30 pln pewnie, o ile to klawiatura bo moze byc cos wiecej
(to chyba blizniacza konstrukcja i problemy podobne)

http://allegro.pl/aristo-2500-d220s-cel-2-0-ghz-brak-ram-i-hdd-i1593974469.html

Komp jest już po gwarancji. CA6900. Gdzie to można załatwić i czy w przypadku tego rodzaju komputera wogóle się opłaca?

problemem jest znalezienie takiej klawiatury, jezeli ja znajdziesz to
pewnie bedzie kosztowala grosze, natomiast uplowoanie jej moze to zajac
sporo czasu, jakas rolowana silikonowa na usb moze byc rozwiazaniem do
czasu wymiany klawiatury\laptopa

Data: 2011-05-06 10:38:26
Autor: Nex@pl
Zawilgocona klawiatura
W dniu 2011-05-05 23:36, Vince pisze:
[...]

Niekoniecznie może byc to przyczyna samej klawiatury, z tego co pamiętam zdarzały się przerwy w ścieżkach idących do kontrolera, na elektrodzie chyba jest opisane jak ktoś tam drutem sobie łączył wyjścia.

Klawiatury takiej to chbya nawet na allegro ze świecą szukać, są używki zdekompletowane z klawiaturą za 250pln... to chyba przekracza wartość tego lapa :)

Zawilgocona klawiatura