Zawiodły wszystkie służby

Data: 2010-04-12 17:52:49
Autor: awe
Zawiodły wszystkie służby
tez przytaczalem
awe

Data: 2010-04-12 18:04:40
Autor: u2
Zawiodły wszystkie służby
W dniu 2010-04-12 17:52, awe pisze:
tez przytaczalem

Zadziwiające, że nie ma winnych. Pewnie oficjalny raport obwini
martwych, którzy zginęli podczas lotu :]

Data: 2010-04-12 18:38:20
Autor: awe
Zawiodły wszystkie służby

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpvh0q$9db$1nemesis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-12 17:52, awe pisze:
tez przytaczalem

Zadziwiające, że nie ma winnych. Pewnie oficjalny raport obwini
martwych, którzy zginęli podczas lotu :]
-- -- -- -- -- -
moim zdaniem pilot dostal zle namiary. nie sadze zeby tego pilota ktos naciskal na ladowanie. gdzies zostal popelniony blad. Rosjanie jesli maja czyste rece powinni z lokajska cierpliwoscia sluzyc dostarczaniem informacji i wszystko robic aby nie mozna bylo im w zaden sposob zarzucic nawet poderzen o jakies nieczyste ruchy. Wszystkie zeznania powinny byc filmowane. Rowniez kompletne otwarcie czarnych skrzynek i ich badanie. Maksymalnie jak tylko sie da.
Od tego duzo zalezy.
awe

Data: 2010-04-12 10:08:24
Autor: Marek
Zawiodły wszystkie służby
On 12 Kwi, 18:38, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
U ytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisa w wiadomo cinews:hpvh0q$9db$1nemesis.news.neostrada.pl...>W dniu 2010-04-12 17:52, awe pisze:

> Zadziwiaj ce, e nie ma winnych. Pewnie oficjalny raport obwini
> martwych, kt rzy zgin li podczas lotu :]

-- -- -- -- -- -
[...]

Skrzynki juz dawno zostaly zmanipulowane, dostarczanie informacji
zablokowane, a obsluga lotniska pouczona, jak ma sie zachowywac
podczas przesluchan......poniewaz, od tego duzo zalezalo...

Data: 2010-04-12 20:21:59
Autor: jadrys
Zawiodły wszystkie służby
W dniu 2010-04-12 19:08, Marek pisze:

Skrzynki juz dawno zostaly zmanipulowane, dostarczanie informacji
zablokowane, a obsluga lotniska pouczona, jak ma sie zachowywac
podczas przesluchan......poniewaz, od tego duzo zalezalo...

To jest rĂłwnie prawdopodobne jak samodzielne skonfigurowanie przez ciebie "Thundrrbirda", e-zop.

Data: 2010-04-12 20:38:16
Autor: awe
Zawiodły wszystkie służby

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpvocl$sid$1news.onet.pl...
[...]

To jest równie prawdopodobne jak samodzielne skonfigurowanie przez ciebie "Thundrrbirda", e-zop.
-- -- -- -- -- -- -
jest jadrys mozliwe - wiem z doswiadczenia i to na wiele sposobow
awe

Data: 2010-04-13 10:22:25
Autor: jadrys
Zawiodły wszystkie służby

Data: 2010-04-13 10:45:59
Autor: Panslavista
Zawiodły wszystkie służby

Data: 2010-04-13 10:48:14
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zawiodły wszystkie służby

Data: 2010-04-13 02:14:42
Autor: zbig
Zawiodły wszystkie służby

Data: 2010-04-13 11:31:34
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Zawiod3y wszystkie s3u?by

Data: 2010-04-13 02:36:57
Autor: zbig
Zawiod3y wszystkie s3u?by

Data: 2010-04-14 22:25:45
Autor: jadrys
Zawiodły wszystkie służby
W dniu 2010-04-13 10:45, Panslavista pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl>  wrote in message

Pewnie że jest.. Ale nie róbmy z tego wypadku jakiejś teorii spiskowej.

Najwięcej wyśmiewają się z teorii spiskowych posługujący sie nimi na
codzień.

Panslav, w dzisiejszych czasach naprawdę trudno ukryć jakieś szwindle..

Data: 2010-04-12 20:24:26
Autor: bolek
Zawiodly wszystkie sluzby

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:7d6c870f-cdbe-4ecf-a2a6-13372c739853i37g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

zablokowane, a obsluga lotniska pouczona, jak ma sie zachowywac
podczas przesluchan......poniewaz, od tego duzo zalezalo...

Co zalezalo ?
Pilot wiedzial ze to lotnisko wojskowe.
I w koncu ile razy podchodzil do ladowania ?

bolek

Jeszcze troche, a niektórzy zaczna twierdzic, ze Rosjanie go zestrzelili.

Data: 2010-04-13 09:12:25
Autor: cirrus
Zawiodly wszystkie sluzby
17:52,  awe pisze:
[...]

W końcu po odczytaniu informacji z czarnej skrzynki dwa.

--
stevep

Data: 2010-04-12 19:04:30
Autor: u2
Zawiodły wszystkie służby
W dniu 2010-04-12 18:38, awe pisze:
ZadziwiajÂące, Âże nie ma winnych. Pewnie oficjalny raport obwini
> martwych, ktĂłrzy zginĂŞli podczas lotu :]
-- -- -- -- -- -
[...]

Jak czytam te oficjalne zajawki ruskich to powtarza się w nich to, ze
Iła-62 nie wpuścili na lotnisko, a naszego tupolewa nie mogli nakłonić
na odwrót. Ktoś kogo robi w konia.

Data: 2010-04-12 20:37:36
Autor: awe
Zawiodły wszystkie służby

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpvjvv$9rn$4atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-04-12 18:38, awe pisze:
Zadziwiaj?ce, ?e nie ma winnych. Pewnie oficjalny raport obwini
> martwych, którzy zgineli podczas lotu :]
[...]

rzekomo mogli wydac rozkaz wojskowej jednostce ale nie cywilnej, jednak moim zdaniem mogli po prostu zamknac lotnisko
awe

Zawiodły wszystkie służby