Zawis Eurobanku?

Data: 2009-08-05 11:24:53
Autor: mmartyn
Zawis Eurobanku?
Czy macie problemy z zalogowaniem do Eurobanku online? Mi odrzuca od
kilku godzin próby zalogowania twierdząc, że podaję błędne dane
identyfikacyjne.
Naturalnie, próba połączenia ze wsparciem pod 801 703 603 jest
bezskuteczna - konsultanci nie łączą się.

pzdr

Data: 2009-08-05 20:46:50
Autor: Jan
Zawis Eurobanku?
3 proba powoduje zablokowanie konta. Wiec z pewnoscia masz zablokowane konto. Ale spoko. Miałem to samo. Gdzies musiales zrobic blad. prawdopodobnie pinu w tokenie nie podwejdz na chat eurobanku. tam Ci powiedza numer na mlinie Eurobanku ( nie ten 801) Wyspowiadaja cie z identyfikatora kodow , imie ojca , matki itp. I odblokuja.
 Cierpliwosci i zacznie dzialac.

Data: 2009-08-06 07:19:38
Autor: namikk
Zawis Eurobanku?