Zawi??- cecha narodowa?

Data: 2014-02-16 17:37:20
Autor: stevep
Zawi??- cecha narodowa?
# Czytał pan komentarze w internecie?

Zbigniew Bródka: Nie czytam, bo tam są wpisy ludzi sfrustrowanych...

Mówię o tych pozytywnych, po sukcesie.

Zbigniew Bródka: Po sukcesie dużo jest pozytywnych. Ale generalnie  denerwuje mnie to, że Polacy są pesymistyczni i zwykle jeżeli ktoś coś  osiągnie, to próbują to zrównać z ziemią. Jeśli to jest medal olimpijski,  to faktycznie inaczej do tego podchodzą, ale i tak znajdą się osoby  szukające czegoś złego. Ja uważam, że powinniśmy podchodzić do życia  pozytywnie i nie dołować kogoś innego przy każdej okazji. #
Ze strony:
http://tnij.org/97skr3u

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 17:44:38
Autor: u2
Zawi??- cecha narodowa?
W dniu 2014-02-16 17:37, stevep pisze:
Ja uważam, że powinniśmy podchodzić do życia pozytywnie i nie dołować
kogoś innego przy każdej okazji.

to do ciebie cyrkus, ty wszystkich, ktorzy sie nie zgadzaja z twoimi wypocinami wyzywasz od najgorszych ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-17 02:48:58
Autor: stevep
Zawi??- cecha narodowa?
W dniu .02.2014 o 17:44 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Robie wyjątek dla takiego kretyna jak ty.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 18:46:23
Autor: MarkWoydak
Zawi??- cecha narodowa?

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości
[...]

Ten u2 to wyjątkowy przygłup genetyczny! ;-)))

MW

Data: 2014-02-17 13:02:49
Autor: leming.show
Zawi??- cecha narodowa?
użytkownik stevep napisał:
# Czytał pan komentarze w internecie?

Zbigniew Bródka: Nie czytam, bo tam są wpisy ludzi sfrustrowanych...

Frustracja to chyba cos co powstaje kiedy ludziom brak minimum do przezycia, jak sa niezadowoleni to chyba nie beda pisac ze jest fajnie.
http://grafik.rp.pl/grafika2/564808,583875,9.jpg

Zawi??- cecha narodowa?