"Zawistni Polacy nabijaj? si? z Rosjan"

Data: 2014-02-11 11:21:55
Autor: Trybun
"Zawistni Polacy nabijaj? si? z Rosjan"
W dniu 2014-02-10 22:28, boukun pisze:
Polacy nabijają się z organizacji Olimpiady w Soczi. Zawiść i megalomania

Bo ja wiem czy to Polacy, niby po polsku mówią, ale ktoś im płaci za sianie propagandy kapitalistycznej. Te komentarze w trakcie znakomitego spektaklu podczas otwierania Olimpiady świadczyły że komentatorem jest ostatnio dureń albo że ktoś nakazał mu tak to komentować. Mówię o zachowaniach dziennikarzy z TVP.

Data: 2014-02-11 14:15:53
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:21 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

[...]

Wot czystopolski idiot.