Zawłaszczyć wszystko.

Data: 2011-05-02 05:36:42
Autor: cirrus
Zawłaszczyć wszystko.
# Swoim kolejnym wystąpieniem Mariusz Błaszczak spieprzył mi radość w dniu beatyfikacji wielkiego Polaka. To on - Jan Paweł II jest Polakiem tysiąclecia a nie kłótliwy i cierpiący na przerost ego, kierowany przez swojego brata były prezydent. Błaszczak oświadczył, że "nauki Jana Pawła II - w których papież podkreślał godność ludzi pracy i solidarność międzyludzką - to fundament programu Prawa i Sprawiedliwości".

Śmiać mi się już nie chce i  nie jestem skłonny aby przemilczeć manipulacji Błaszczaka, bo to za sprawą jego ugrupowania mamy do czynienia z czymś zupełnie przeciwnym niż to, co deklaruje. Ten funkcjonariusz partyjny oddany bez reszty szefowi mającemu lepsze rzeczy do roboty niż tracenie czasu na sali sejmowej, zapomniał albo nie chce pamiętać o pozbawionych godności przez rząd Kaczyńskiego ludziach, o braku solidarności międzyludzkiej między PiS a resztą świata we wszystkich wymiarach, nie tylko w tym dotyczącym państwa, ale także politycznym i społecznym, wtedy i cały czas. I żadne to usprawiedliwienie, że uzurpujący dla swojego prezydenta miano "prezydenta tysiąclecia" PiS-owcy odszczekną się przy najbliższej okazji, że był on szykanowany, poniżany i pozbawiany godności, więc Komorowski też będzie, czy przemilczanie wyprowadzania w kajdankach o świcie, choć wystarczyło zwyczajnie wezwać na przesłuchanie. Co z Blidą.?

Nie psujcie więc tego dnia członkowie i zwolennicy PiS z Błaszczakiem na czele. Nie zawłaszczajcie Jana Pawła II dla siebie. Nie  wykorzystujcie jego nauk do własnych, miałkich celów i interesów. Nie obrzydzajcie Jana Pawła II. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hd3j1

--
stevep

Data: 2011-05-01 23:46:16
Autor: Darecki
Zawłaszczyć wszystko.
cirrus wrote:
# Swoim kolejnym wystąpieniem Mariusz Błaszczak spieprzył mi radość w dniu beatyfikacji wielkiego Polaka.

Dobre, platfus i radosc z beatyfikacji :) Wystarczy spojrzec na okladke tego gownianego pisemka aby zrozumiec w jaki sposob ateistyczne bydlo kombinuje.

Data: 2011-05-02 08:06:15
Autor: Leprechaun
Zawłaszczyć wszystko.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipl8so$b0r$1news.vectranet.pl...
[...]

Łotry obrażające pamięć wielkiego Polaka. Wczoraj któryś z nich powiedział, że papież zasłużył by byli na jego beatyfikacji. Te kanalie nie są godne by postawić ta swoje brudne nogi! Nie jestem wierzący ale szlag mnie trafia kiedy kanalie udają baranki!

BomBel

Zawłaszczyć wszystko.