Zawłaszczyć wszystko.

Data: 2011-05-02 08:06:15
Autor: Leprechaun
Zawłaszczyć wszystko.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipl8so$b0r$1news.vectranet.pl...
# Swoim kolejnym wystąpieniem Mariusz Błaszczak spieprzył mi radość w dniu beatyfikacji wielkiego Polaka. To on - Jan Paweł II jest Polakiem tysiąclecia a nie kłótliwy i cierpiący na przerost ego, kierowany przez swojego brata były prezydent. Błaszczak oświadczył, że "nauki Jana Pawła II - w których papież podkreślał godność ludzi pracy i solidarność międzyludzką - to fundament programu Prawa i Sprawiedliwości".

Łotry obrażające pamięć wielkiego Polaka. Wczoraj któryś z nich powiedział, że papież zasłużył by byli na jego beatyfikacji. Te kanalie nie są godne by postawić ta swoje brudne nogi! Nie jestem wierzący ale szlag mnie trafia kiedy kanalie udają baranki!

BomBel

Zawłaszczyć wszystko.