"Zawód Pilot"

Data: 2009-07-22 18:49:16
Autor: adam
"Zawód Pilot"
Czy istnieje w Polsce zapotrzebowanie na pilotów(liniowych, zawodowych)?

Jest io będzie rosło. Możesz pracowac w róznych liniach (np Centraliwings, LOT) gdzie zawsze jest zapotrzebowanie.
Mnóstwo pilotów polskich może latać dla azjatyckich przewoźników (np Emirates), choć renoma ich podupadłą po licznych ostatnich wypadkach

Data: 2009-07-22 19:06:45
Autor: Janusz Pabłocki
"Zawód Pilot"
> adam pisze:
Możesz pracowac w róznych liniach (np Centralwings,
No tak, ci to się rozwijają aż strach :-)))

--
Janusz

Data: 2009-07-22 19:42:47
Autor: Przemysław Bernat
"Zawód Pilot"
Dnia Wed, 22 Jul 2009 18:49:16 +0200, adam napisał(a):

Jest io będzie rosło. Możesz pracowac w róznych liniach (np Centraliwings, LOT) gdzie zawsze jest zapotrzebowanie.

Szczególnie Centralwings! Świetny pracodawca, setki pilotów dla nich
latają. Wkurzą się tylko, gdy dowiedzą się, że Centralwings 21 maja
bieżącego roku zakończył działalność i już nie lata:
http://www.tvn24.pl/-1,1603053,0,1,ostatni-lot,wiadomosc.html

Mnóstwo pilotów polskich może latać dla azjatyckich przewoźników (np Emirates), choć renoma ich podupadłą po licznych ostatnich wypadkach

Myślisz, że wypadek Air France wpłynął na renomę Emirates? Chodzi Ci o ten
Emirates: http://www.emirates.com/pl/english/about/the_emirates_story.aspx Pewien jesteś, że wiesz co piszesz?

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-07-22 23:03:21
Autor: _Slnt_
"Zawód Pilot"
adam pisze:

To nie Adam a kolina.
Zwykły troll.

Spierdalaj.

Data: 2009-07-22 23:33:41
Autor: Przemysław Bernat
"Zawód Pilot"
Dnia Wed, 22 Jul 2009 23:03:21 +0200, _Slnt_ napisał(a):

To nie Adam a kolina.
Zwykły troll.

Przepraszam, nie zauważyłem i dokarmiłem zwierzątko.

--
Pozdrawiam,

Przemek

"Zawód Pilot"