Zawod ; TROLL . Ile moze zarabiac w polskiej sieci ?

Data: 2012-01-30 17:51:23
Autor: Obserwator
Zawod ; TROLL . Ile moze zarabiac w polskiej sieci ?

*...Czyta sobie głupoty i jeszcze większe głupoty pisze. Po kilku piwach
przyznał się że pracuje jako troll i ew. może go polecić swojemu szefowi.
Okazało się że istnieją w kilku miastach oddziały tej firmy (między innymi w
Warszawie) która specjalizuje się w robieniu ludziom g...a z mózgu oficjalnie
będąc firmą pijarowską. Zlecenia przyjmują tylko od jedynie słusznych partii politycznych i
„zaprzyjaźnionych” firm. Robią kampanie zarówno POzytywne jak i negatywne w
zależności od zamówienia.

 Wybielać jakiegoś przykładowego Mira czy Zbycha albo obsmarować zbrodniarza
Kaczystę to dla nich pestka. Pracownicy logują się na różne konta na praktycznie wszystkich portalach i
piszą komentarze w zależności od potrzeb i zamówienia.

Gdy na przykład jest jakiś artykuł pozytywny dla PiSu to trolle mają za
zadanie jak najgorzej oceniać zarówno artykuł jak i komentarze. Krótkie teksty piszą odręcznie ale mają również w komputerach różne bzdury
nawet na inny temat które wklejają byle rozmydlać główny wątek dyskusji. Gdy natomiast jest wpis przedstawiający w złym świetle „partię miłości” to
wpisują teksty na wszelkie inne tematy (zwłaszcza na PiS) byle nie dyskutować
o głównym problemie poruszonym w artykule. Kiedyś myślałem że to młodzieżówka PO jest tak pracowita i po apelu G.
Schetyny (przynajmniej pół godziny dziennie na wpisywanie POzytywnych
komentarzy) robi szambo z onetu, wp. i innych portali a okazuje się że to są
zawodowcy którzy robią mętlik za dużą kasę.

 Stąd np. na Interii w felietonach Rafała Ziemkiewicza jest zawsze ponad 80%
ocen pozytywnych a w komentarzach większość wpisów jest na poziomie rynsztoka
lub jak kto woli na poziomie lemingów.

Doświadczony troll może zarobić od 3 tys. do nawet powyżej 10 tys. zł
miesięcznie ale prześwietlają kandydatów dokładniej niż ABW zadając jakieś
pytania przez internet a potem śledząc całą jego aktywność w necie.....)

http://niepoprawni.pl/blog/424/zawod-troll

*Komentarz: Tacy co za pieniądze się sprzedają, powinni byc traktowani jak
pedofile lub prostytutki.

Brzydzę się takim ścierwem.* Tez tak uwazam...

Data: 2012-01-30 18:14:02
Autor: Obserwator
I jeszcze jeden komentarz wzbogacajacy wiedze o zawodowych

...trollach:

*wpisy na forach nie muszą być sensowne bo nie za jakość tylko za ilość im płacą. Jedyne wymagania im stawiane by wpisy były PO linii. Ci na wyższym POziomie wtajemniczenia biorą udział w kampaniach niszczenia
albo ratowania firm lub ludzi, ale też tylko z jednej POprawnej opcji. Firma nie bierze zleceń od SLD, PiSu itp. ale na nich zlecenia jak najbardziej.* --

Data: 2012-01-30 19:16:53
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 30 styczeń 2012 19:14:

Firma nie bierze zleceń od SLD, PiSu itp. ale na nich zlecenia jak
najbardziej.*

Więc najwyższa pora aby utworzyć firmę pro-pis. Tylko jest pewien mały wydaje mi się szkopuł. Prezes nie wiedzieć czemu, będzie chciał aby każdy wpis uzyskał jego akceptację i świadectwo prawomyślności. :-)

Data: 2012-01-30 20:56:05
Autor: HaMMeR
On 30 Sty, 19:16, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> najbardziej.*

Więc najwyższa pora aby utworzyć firmę pro-pis....

Trzeba by miec wasza, skundlona mentalnosc POlszewika...

Data: 2012-01-31 08:21:58
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:7cfe3348-3814-4396-89d9-031c43e43f20b18g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

> najbardziej.*

Więc najwyższa pora aby utworzyć firmę pro-pis....

Trzeba by miec wasza, skundlona mentalnosc POlszewika...

Człowieku, idź do lekarza na tą swoją główkę. Przy okazji wylecz się z asfiksjofilii.

BBR

Data: 2012-01-30 19:03:38
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 30 styczeń 2012 18:51:

*...Czyta sobie głupoty i jeszcze większe głupoty pisze. Po kilku piwach
przyznał się że pracuje jako troll i ew. może go polecić swojemu szefowi.
Brzydzę się takim ścierwem.*

Tez tak uwazam...

A co zrobić z ludźmi, którzy wszędzie widzą spiski i agentów? :-)

Data: 2012-01-30 19:09:02
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Po takim artykule? Przeprosić na klęczkach! ;-)

P.S. Nawet paranoicy miewają prawdziwych wrogów.

Data: 2012-01-30 18:20:29
Autor: Obserwator
Zawod ; TROLL . Ile moze zarabiac w polskiej sieci ?
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Po takim artykule? Przeprosić na klęczkach! ;-)

P.S. Nawet paranoicy miewają prawdziwych wrogów.

****************************

ty rowniez powinienes przeprosic. A do paranoikow niestety tez nalezysz- na
tylu forach sie w koncu udzielasz i beton w twoim mozgu coraz twardszy, wiec
paranoja u ciebie bardzo zaawansowana.

Kto az tak aktywnie moze sie udzielac w sieci i na jedno kopyto od lat?

Pytanie chyba retoryczne.

Ponadto krecisz prawie tak jak Adas z *wybiorczej*. --

Data: 2012-01-31 05:43:25
Autor: stevep
Dnia 30-01-2012 o 19:03:38 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Nic, sama złość ich zadusi.
--
stevep

Data: 2012-01-30 20:58:43
Autor: HaMMeR
On 31 Sty, 05:43, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 30-01-2012 o 19:03:38 Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> 18:51:

> A co zrobić z ludźmi, którzy wszędzie widzą spiski i agentów? :-)

Przy waszej bolszewickiej pomocy.., nieprawdaz smieciu?

Data: 2012-01-31 16:20:05
Autor: stevep
Dnia 31-01-2012 o 05:58:43 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

--
stevep

Przy waszej bolszewickiej pomocy.., nieprawdaz smieciu?

Tobie debilku zdecydowanie wystarczy własnej złości i pomoc niepotrzebna.
--
stevep

Data: 2012-01-30 21:10:15
Autor: Krzysztof

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jg6lar$32e$1inews.gazeta.pl...

[...]
A co bardziej cwani udają obserwatorów a są prowokatorami;) Za to musi być dopiero kasa:D:D

K.

Data: 2012-01-30 20:23:22
Autor: Obserwator
Krzysztof <tralalala@nietenadres.pl> napisał(a):
A co bardziej cwani udają obserwatorów a są prowokatorami;) Za to musi być dopiero kasa:D:D

logika powalajaca, jak to u pelowca:)

Data: 2012-01-30 22:32:24
Autor: Krzysztof
Zawod ; TROLL . Ile moze zarabiac w polskiej sieci ?

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:jg6u7q$3e1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak tam zbyt niska wypłata, że tak się ostro udzielasz ?:D Uważaj bo ci szef
po premii pojedzie za ten artykuł:D:D
K.

Data: 2012-01-30 22:20:35
Autor: Obserwator
> [...]
> logika powalajaca, jak to u pelowca:)

Jak tam zbyt niska wypłata, że tak się ostro udzielasz ?:D Uważaj bo ci szef

uderz w stol a nozyce sie odezwa:)

nawet tekstu ci sie nie chcialo przeczytac? Tam jest napisane dokladnie kto
jest zatrudniany. Malo czytasz wiec nic dziwnego, ze piszesz brednie i pewnie poprzesz nawet osla w kolejnych wyborach:)

Data: 2012-01-30 23:23:06
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek 30 styczeń 2012 23:20:

nawet tekstu ci sie nie chcialo przeczytac? Tam jest napisane dokladnie kto
jest zatrudniany.

Nie gadaj. Nazwiska i imiona?

Data: 2012-01-30 22:59:03
Autor: u2
W dniu 2012-01-30 22:32, Krzysztof pisze:
Jak tam zbyt niska wypłata, że tak się ostro udzielasz ?:D Uważaj bo ci
szef
po premii pojedzie za ten artykuł:D:D
K.

A ile tobie placi za te twoje trollowanie ? :)

Data: 2012-01-31 08:29:06
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f2712aa$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
[...]

http://www.nie.com.pl/art9819.htm

BBR

Zawod ; TROLL . Ile moze zarabiac w polskiej sieci ?