Zawód przy mandacie

Data: 2014-04-25 16:25:45
Autor: Robert Tomasik
Zawód przy mandacie
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.psp.1398433620news.chmurka.net...
Spotkałem się z tym już wiele razy. Zawsze policja przed zaproponowaniem
mandatu pyta mnie, jaki jest mój zawód. Ostatnio policjant dopytywał się
nawet o nazwę firmy. Pytanie - po co? Swoich karają łagodniej, chcą w ten
sposób wybadać zarobki, czy co?

Dawniej,m jak były widełki, to chodziło o ustalenie jaka kara będzie adekwatna dla Ciebie. Dla jednego 100 zł, to masa kasy, dla drugiego 500 zł, to jakieś drobne. Teraz dla  niektórych wykroczeń są określone kwoty i tu sensu pytać o zawód nie ma.

Zawód przy mandacie