Zawodnicy Nets do wynajęcia na godziny...

Data: 2009-10-21 06:46:15
Autor: Leszczur
Zawodnicy Nets do wynajęcia na godziny...
Zgodnie z nowym "genialnym" pomyslem marketingowym NJN - za 25kUSD
mozna nabyc bilety na 10 spotkan  (courtside naturalnie) wraz z
dodatkowymi bonusami typu parking, wstep na sale dla VIP'ow z darmowym
jedzeniem ORAZ godzinną wizytę dowolnego zawodnika Nets w domu, pracy,
szkole, na imprezie klienta.

Ciekawe co bedzie kolejnym pomyslem, bo przeciez taka idea musi pojsc
dalej, musi byc rozwijana!
Proponuje: za 50k USD dostaniesz bilety na 5 spotkan, ale zawodnika
skosi trawnik i umyje wannę.
Za 100k poza 5 biletami, codziennie rano przez dwa tygodnie dowolny
zawodnik bedzie przynosił poranną gazetę, ciepłe pieczywo, wyprowadzi
psa oraz wyrzuci śmiecie.....
Nie pytajcie co bedzie musiał zrobić za 0,25M$...

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-21 17:43:08
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:
[...]

Interesujące, że zainteresowała Cię właśnie oferta za $0.25M. A propos, gdyby WNBA miało podobną promocję...

pzdr

TRad

Data: 2009-10-21 10:15:48
Autor: Leszczur
On 21 Paź, 17:43, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

> Nie pytajcie co bedzie musiał zrobić za 0,25M$...

Interesujące, że zainteresowała Cię właśnie oferta za $0.25M.

Hej, moze Ty lubisz sam myć samochód. Ja wole wynająć kogoś na
czarno ;-)

A propos, gdyby WNBA miało podobną promocję...

Faktycznie - nie ma to jak wyjść na miasto z laską wyższą o dwie
głowy ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-22 12:48:23
Autor: wiLQ
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Po to by zagrac 1-na-1 z prezesem? ;-)

[...]

Zagrac jakis jeden dobry mecz? ;-)

--
pzdr
wiLQ

Zawodnicy Nets do wynajęcia na godziny...