Zawody, które można wykonywać po pijanemu.

Data: 2010-11-05 20:15:59
Autor: staszaiwa
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Czy, a je¶li tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy zarobkowej w stanie nietrzeĽwo¶ci w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu na bezpieczeństwo?

Data: 2010-11-05 20:27:42
Autor: Arek
W dniu 2010-11-05 20:15, staszaiwa@vp.pl pisze:
Czy, a je¶li tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
zarobkowej w stanie nietrzeĽwo¶ci w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu
na bezpieczeństwo?

Bo plebs ma znać swoje miejsce.
Tylko parlamentarzy¶ci, rz±d, dyplomaci itp. najwyższe Władze mog± być naćpani alkoholem.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-11-05 21:19:22
Autor: Jotte
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Użytkownik <staszaiwa@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0ef8.000002ae.4cd457efnewsgate.onet.pl...

Czy, a je¶li tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
zarobkowej w stanie nietrzeĽwo¶ci w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu
na bezpieczeństwo?
Bełkot.
Prawo przewiduje kary za wykonywanie wielu czynno¶ci w stanie nietrzeĽwo¶ci. Niekoniecznie musi to być praca zarobkowa.

--
Jotte

Data: 2010-11-05 21:24:01
Autor: Liwiusz
[...]

   IMHO prawo nie przewiduje kary.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-05 21:26:39
Autor: mvoicem
(11/05/2010 09:24 PM), Liwiusz wrote:
[...]

Przewiduje zwolnienie dyscyplinarne. IMHO rodzaj kary.

p. m.

Data: 2010-11-05 21:30:40
Autor: Jotte
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4cd4687f$0$21002$65785112news.neostrada.pl...

IMHO prawo nie przewiduje kary.
Przewiduje zwolnienie dyscyplinarne. IMHO rodzaj kary.
Praca zarobkowa nie musi być prac± podlegaj±c± prawu pracy.
Wówczas nie ma mowy o zwolnieniu dyscyplinarnym.
A np. tłumaczenia na zlecenie możesz robić w domu nawet nawalony jak nosorożec i nikt ci nic nie zrobi.

--
Jotte

Data: 2010-11-05 22:34:43
Autor: staszaiwa
> [...]
> Czy, a je¶li tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
> zarobkowej w stanie nietrzeĽwo¶ci w zawodach, w których ten stan nie ma

A jaka¶ ustawa, paragraf?
Istnieje jaki¶ wykaz zawodów za które prawo przewiduje karę, lub wykaz takich, za które nie przewiduje?

Data: 2010-11-06 21:02:22
Autor: SDD
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.

Użytkownik <staszaiwa@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0ef8.000002b5.4cd47873newsgate.onet.pl...

 IMHO prawo nie przewiduje kary.

A jaka¶ ustawa, paragraf?

Znasz ustawe albo pararaf, na mocy ktorego nie ma kary za chodzenie w czerwonych skarpetach w bialozolte pasy?

Istnieje jaki¶ wykaz zawodów za które prawo przewiduje karę,
lub wykaz takich, za które nie przewiduje?

Nie istnieje. Podstawy prawnej nie podam, bo to tajemnica :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-08 23:30:04
Autor: ±ćęłń󶼿
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Ustawa o pedałach im. posłanki ..... (no zapomniałem, tej z LSD)??

-- -- -

Data: 2010-11-05 21:31:17
Autor: Stokrotka
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Podobno pracownicy rozlewni piwa maj± prawo być pod wpływem.

nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

Data: 2010-11-05 23:59:37
Autor: p 47

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:ib1pit$9ff$1news.onet.pl...
Podobno pracownicy rozlewni piwa maj± prawo być pod wpływem.

--

Bardzo wiele dziesiątek lat temu, jeszcze na studiach doktoranckich spędzałem wakacje w Szwajcarii i "załapałem" się tam na fuchę w browarze. Istotnie pracownicy w czasie zmiany mogli wypić 12 , nie pamiętam już, litrów, albo butelek piwa. Zresztą nie za darmo, ale za minimalna opłatą 20 rappów za litr (albo butelkę), którą to opłate wrzucali do puszki.
Większośc tę normę wypełniała;-), ja niestety nie, bo byłem po cięzkiej żółtaczce z Azji, więc piłem tylko też tam rozlewany sok pomarańczowy, co spotykało się z powszechnymi kpinami:-(

Data: 2010-11-06 10:47:13
Autor: Zbynek Ltd.
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
p 47 napisał(a) :
Bardzo wiele dziesi±tek lat temu, jeszcze na studiach doktoranckich spędzałem wakacje w Szwajcarii i "załapałem" się tam na fuchę w browarze. Istotnie pracownicy w czasie zmiany mogli wypić 12 , nie pamiętam już, litrów, albo butelek piwa. Zreszt± nie za darmo, ale za minimalna opłat± 20 rappów za litr (albo butelkę), któr± to opłate wrzucali do puszki.
Większo¶c tę normę wypełniała;-),

Półtora dziesi±tki lat temu w Niderlandach, w dużej firmie, stał
automat z napojami w puszkach. Jeden automat był z puszkami z piwem.
I nikomu nie przyszło na my¶l, że to co¶ złego.

Zreszt± Niderlandy to dziwny kraj :-) Tam Policja zatrzymywała
go¶cia w samochodzie i następnego dnia w lokalnej gazecie była
notka: "Policja zatrzymała Petera N., mieszkańca Amsterdamu,
prowadz±cego pojazd po użyciu alkoholu. Wobec kierowcy orzeczono
zakaz prowadzenia pojazdów przez 8 godzin."
Nie pomyliłem się - kara była w godzinach.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się
wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2010-11-06 09:53:43
Autor: Jacek_P
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Zbynek Ltd. napisal:
Zresztą Niderlandy to dziwny kraj :-) Tam Policja zatrzymywała
gościa w samochodzie i następnego dnia w lokalnej gazecie była
notka: "Policja zatrzymała Petera N., mieszkańca Amsterdamu,
prowadzÄ…cego pojazd po uĹĽyciu alkoholu. Wobec kierowcy orzeczono
zakaz prowadzenia pojazdĂłw przez 8 godzin."
Nie pomyliłem się - kara była w godzinach.

Gorszy był ostracyzm środowiskowy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-06 00:02:57
Autor: p 47
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
aLKOHOL OBNIŻA SPRAWNOŚC PSYCHOFIZYCZNA PRACOWNIKA, A WIĘC TAKŻE JEGO WYDAJNOŚĆ, zwieksza ilość popełnianych błędów, a także prawdopodobieństwo wypadku.
Dlatego tez pracodawca, który najmował sobie SPRAWNEGO pracownika MZ słusznie ma prawo wyrzucić tego, który tej umowy nie dotrzymuje przychodząc do pracy pijany.

Data: 2010-11-06 18:19:20
Autor: konieczko
W dniu 2010-11-06 00:02, p 47 pisze:
[...]

Powqiedz to na bawarii, tam piwo podaja w pracy jako napoje chlodzace i pije kazdy nie robiac z tego problmeu..

Data: 2010-11-06 08:19:25
Autor: MadMan
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Dnia Fri, 5 Nov 2010 21:31:17 +0100, Stokrotka napisał(a):

Podobno pracownicy rozlewni piwa maj± prawo byæ pod wp³ywem.

Z tego co wiem to tak różowo nie jest, mogą być tylko organoleptyczni
kontrolerzy jakości. W końcu picie piwa to ich praca. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-11-06 09:04:25
Autor: Marcin Stawny
[...]

Arty¶ci wszelkiej ma¶ci?

Data: 2010-11-06 09:24:47
Autor: gacek
On 2010-11-06 09:04, Marcin Stawny wrote:
[...]

jak wszelkiej, to nie wiem. ¶piewaczom czasem trochę odbija.

gacek

Data: 2010-11-06 10:24:50
Autor: Jotte
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Użytkownik "Marcin Stawny" <mstawny@USUNpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ib326m$br5$1news.onet.pl...

[...]
Nie bardzo.
Baletmistrz, balerina, akrobata cyrkowy - wykona po pijaku skok w zł± stronę (np. w publiczno¶ć) i nieszczę¶cie gotowe.

--
Jotte

Data: 2010-11-06 19:04:02
Autor: qwerty
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:0ef8.000002ae.4cd457ef@newsgate.onet.pl...
Czy, a je¶li tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
zarobkowej w stanie nietrzeĽwo¶ci w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu
na bezpieczeństwo?

Można powiedzieć ksi±dz.

Zawody, które można wykonywać po pijanemu.