Zawody, które można wykonywać po pijanemu.

Data: 2010-11-05 21:24:01
Autor: Liwiusz
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
W dniu 2010-11-05 20:15, staszaiwa@vp.pl pisze:
Czy, a jeśli tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
zarobkowej w stanie nietrzeźwości w zawodach, w których ten stan nie ma wpływu
na bezpieczeństwo?

   IMHO prawo nie przewiduje kary.

--
Liwiusz

Data: 2010-11-05 21:26:39
Autor: mvoicem
(11/05/2010 09:24 PM), Liwiusz wrote:
[...]

Przewiduje zwolnienie dyscyplinarne. IMHO rodzaj kary.

p. m.

Data: 2010-11-05 21:30:40
Autor: Jotte
Użytkownik "mvoicem" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cd4687f$0$21002$65785112news.neostrada.pl...

IMHO prawo nie przewiduje kary.
Przewiduje zwolnienie dyscyplinarne. IMHO rodzaj kary.
Praca zarobkowa nie musi być pracą podlegającą prawu pracy.
Wówczas nie ma mowy o zwolnieniu dyscyplinarnym.
A np. tłumaczenia na zlecenie możesz robić w domu nawet nawalony jak nosorożec i nikt ci nic nie zrobi.

--
Jotte

Data: 2010-11-05 22:34:43
Autor: staszaiwa
> [...]
> Czy, a jeśli tak to dlaczego prawo przewiduje karę za wykonywanie pracy
> zarobkowej w stanie nietrzeźwości w zawodach, w których ten stan nie ma

A jakaś ustawa, paragraf?
Istnieje jakiś wykaz zawodów za które prawo przewiduje karę, lub wykaz takich, za które nie przewiduje?

Data: 2010-11-06 21:02:22
Autor: SDD

Użytkownik <staszaiwa@vp.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.000002b5.4cd47873newsgate.onet.pl...

 IMHO prawo nie przewiduje kary.

A jakaś ustawa, paragraf?

Znasz ustawe albo pararaf, na mocy ktorego nie ma kary za chodzenie w czerwonych skarpetach w bialozolte pasy?

Istnieje jakiś wykaz zawodów za które prawo przewiduje karę,
lub wykaz takich, za które nie przewiduje?

Nie istnieje. Podstawy prawnej nie podam, bo to tajemnica :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-11-08 23:30:04
Autor: ąćęłńóśźż
Zawody, które można wykonywać po pijanemu.
Ustawa o pedałach im. posłanki ..... (no zapomniałem, tej z LSD)??

-- -- -