Zawody sportowe a prawo cywilne

Data: 2010-07-12 13:24:58
Autor: Olgierd
Zawody sportowe a prawo cywilne
Dnia Mon, 12 Jul 2010 15:21:06 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

Jak to wygl±da w ¶wietle prawa - w końcu kto¶ komu¶ rozbija sprzęt za
ciężkie pieni±dze, a nikt od nikogo żadnego odszkodowania nie chce
(znaczy nigdy o czym¶ takim nie słyszałem).

Albo się solidnie ubezpieczaj±, albo podpisuj± jakie¶ zobowi±zania przed zawodami, albo federacje zakazuj± wywlekania brudów na wierzch...
.... albo wszystko na raz! ;)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

Data: 2010-07-12 19:44:58
Autor: Adam KĹ‚obukowski
W dniu 12.07.2010 15:24, Olgierd pisze:
Dnia Mon, 12 Jul 2010 15:21:06 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

Jak to wygląda w świetle prawa - w końcu ktoś komuś rozbija sprzęt za
ciężkie pieniądze, a nikt od nikogo żadnego odszkodowania nie chce
(znaczy nigdy o czymś takim nie słyszałem).

Albo siÄ™ solidnie ubezpieczajÄ…, albo podpisujÄ… jakieĹ› zobowiÄ…zania przed zawodami, albo federacje zakazujÄ… wywlekania brudĂłw na wierzch...
... albo wszystko na raz! ;)

W praktyce, nikt tego nie ubezpieczy, bo zbyt duĹĽe ryzyko, tzn. moĹĽe i
ubezpieczy, ale będzie bardzo wysoka składka.

Dla przykładu: większość polis na życie ma wyjątek od zawodów sportowych.

Adam KĹ‚obukowski

Data: 2010-07-12 20:56:05
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 12 Jul 2010 19:44:58 +0200, Adam Kłobukowski napisał(a):

Albo się solidnie ubezpieczaj±, albo podpisuj± jakie¶ zobowi±zania
przed zawodami, albo federacje zakazuj± wywlekania brudów na wierzch...
... albo wszystko na raz!

W praktyce, nikt tego nie ubezpieczy, bo zbyt duże ryzyko, tzn. może i
ubezpieczy, ale będzie bardzo wysoka składka.

No to zapłaci wysok± składkę. Przecież wcale nie teoretycznie takie auto może uszkodzić np. budynek znajduj±cy się obok trasy wy¶cigu.

Dla przykładu: większo¶ć polis na życie ma wyj±tek od zawodów
sportowych.

¦ci¶le zwykle s± to klauzule dodatkowe (drożej płatne).

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-07-13 00:29:43
Autor: BK
On 12 Lip, 19:44, Adam Kłobukowski <a...@klobukowski.pl> wrote:

> [...]

ubezpieczy, ale będzie bardzo wysoka składka.

Dla przykładu: większo¶ć polis na życie ma wyj±tek od zawodów sportowych.

Adam Kłobukowski

Ubezpiecza sie i zawody sportowe, i sportowcow - co powinno byc
oczywiste nikt tego nie robi w trybie standardowym, tak jak sie
ubezpiecza OC od Poloneza.

Zawody sportowe i zawodowi sportowcy potrafia byc ubezpieczeni na
gigantyczne kwoty i bywaja to strategiczne umowy dla firm
ubezpieczeniowych, ktore przy okazji zyskuja rozglos.

Data: 2010-07-17 08:32:45
Autor: gr
[...]

I my¶lisz, ze jakikolwiek kierowca wy¶cigowy wsiada do samochodu bez
ubezpieczenia?

Zawody sportowe a prawo cywilne