Zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka

Data: 2009-04-09 22:25:04
Autor: pluton
Zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka
Promotor Zyzaka: skreśla się dorobek życia, czyli
zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka

http://wiadomosci.onet.pl/1950431,11,item.html

Nullification

Data: 2009-04-09 22:40:51
Autor: mkarwan

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grllbf$496$1inews.gazeta.pl...

zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka

masz na myśłi siebie?

Data: 2009-04-09 23:08:56
Autor: Piotr
Dnia Thu, 9 Apr 2009 22:25:04 +0200, pluton napisał(a):

Promotor Zyzaka: skreśla się dorobek życia, czyli
zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka

Prawdę mówi, pluto. Psy tego nie rozumieją.
pz
Piotr

Data: 2009-04-09 23:30:50
Autor: pluton
> [...]

> Promotor Zyzaka: skreśla się dorobek życia, czyli
> zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka

Prawdę mówi, pluto. Psy tego nie rozumieją.

A czy ja mowilem, ze on klamie ?
Mowilem tylko, ze jest zenujacy.

Nullification

Data: 2009-04-09 23:56:16
Autor: ColgatesBilly

"pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> wrote in message news:grllbf$496$1inews.gazeta.pl...
Promotor Zyzaka: skreśla się dorobek życia, czyli
zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka

http://wiadomosci.onet.pl/1950431,11,item.html

No, wlasnie.
To oni przedtem nie wiedzieli, ze bestie sie NAJPIERW dobija
i obcina leb, a nie macha witkom przed nosem, pozwala zwiac
po czym... dolacza sie do nagonki z wiatraczkami
po to by, bestie znow zagonic... i POKAZAC
czyje na wierzchu bylo OD POCZATKU, i czyja racja byla!

;)

Kol

Data: 2009-04-10 15:56:35
Autor: raff
Zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka
Promotor Zyzaka: skreśla się dorobek życia, czyli
zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka

http://wiadomosci.onet.pl/1950431,11,item.html

A jak tam pluton, zrobiles juz magisterke, ze takis zazdrosny ?

R.

Data: 2009-04-10 18:03:03
Autor: pluton
Zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka

A jak tam pluton, zrobiles juz magisterke, ze takis zazdrosny ?

Za gupi jezdem.

Nullification

Data: 2009-04-10 19:57:57
Autor: Piotr
Zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka
Dnia Fri, 10 Apr 2009 18:03:03 +0200, pluton napisał(a):

Za gupi jezdem.

Nie powinieneś tak stawiać sprawy pluto, może to skaleczyć twoje "Ja".
Lepiej używaj określenia "inteligentny inaczej"... pz
Piotr

Data: 2009-04-10 21:36:38
Autor: pluton
[...]

Pisdzielce zawsze wiedza lepiej, co powinienem,
a czego nie powinienem.
Ale ja juz za stary jezdem na takie nauki. Nie musisz
mi mowic, ze mam o sobie mowic 'mlody inaczej'.

Nullification

Data: 2009-04-10 22:42:54
Autor: Piotr
Dnia Fri, 10 Apr 2009 21:36:38 +0200, pluton napisał(a):

Pisdzielce zawsze wiedza lepiej, co powinienem,
a czego nie powinienem.
Ale ja juz za stary jezdem na takie nauki. Nie musisz
mi mowic, ze mam o sobie mowic 'mlody inaczej'.

Chyba masz rację pluto, ty poprostu za głupi jezdeś.
pz
Piotr

Data: 2009-04-10 23:22:35
Autor: pluton
Zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka
Chyba masz rację pluto

nie podlizuj sie.

Nullification

Zawodzenia i pojekiwania zalosnego fiutka