Zawodzenie POpaprańców ciąg dalszy.... tyle kasy idzie w lud, a można by to ukraść

Data: 2019-07-01 09:43:43
Autor: boukun
Zawodzenie POpaprańców ciąg dalszy.... tyle kasy idzie w lud, a można by to ukraść
Składałem wniosek o 500+ na pierwsze dziecko. Wtem: "Trwają prace serwisowe"
Jest parę minut po północy. Śpi nasza córka, śpią psy, a ja z żoną czuwamy przy komputerze. Od dziś (1 lipca) można składać wnioski po 500+ na pierwsze dziecko. Więc logujemy się... i napotykamy problemy. Na szczęście z pomocą przychodzi Empatia.

https://finanse.wp.pl/skladalem-wniosek-o-500-na-pierwsze-dziecko-wtem-trwaja-prace-serwisowe-6397689762502785a

frek16
3 min. temu

Zawodzenie POpaprańców ciąg dalszy.... tyle kasy idzie w lud, a można by to ukraść a gminowi powiedzieć że /piniendzy na nic ni ma/

qbas
5 min. temu

Wyborcy PO i wszyscy krytykanci programu powinni solidarnie zrezygnować z pobierania 500+ i 300+. Ja tak właśnie zrobię.

Zawodzenie POpaprańców ciąg dalszy.... tyle kasy idzie w lud, a można by to ukraść