Zawór nagrzewnicy - kolejny raz :-(

Data: 2011-07-08 19:33:54
Autor: Przemysław Czaja
Zawór nagrzewnicy - kolejny raz :-(

Użytkownik

Mam problem z moją (dotychczas bezawaryjną) Corsą B 1.2 16V (X12XE+Klima+LPG).
Trzeci raz w przeciągu pół roku wymieniłem zawór nagrzewnicy i dziś znów płyn
chłodniczy mi wyleciał (jeszcze nie jestem pewny w 100% czy to znów zawór ale
to najbardziej prawdopodobne). Albo zamienniki są tak fatalnej jakości albo
jest jakiś powód, że ten zawór strzela. Możecie poradzić co może być przyczyną
padania tego zaworu? Co sprawdzić?

Hmm miałem chyba z 10 różnych Opli i pierwsze słyszę, że jest w ogóle jakiś zawór nagrzewnicy ( nie znaczy to, że go nie ma, ale nigdy nie zdażyła mi się usterka z tym związana, więc dla mnie cos takiego nie istnieje ;)  chyba masz wyjatkowego pecha lub rzeczywiście jakość zamienników jest tragiczna, co jest wielce prawdopodobne biorąc pod uwagę, że np. tuleje metalowo gumowe potrafią kosztować od 7 zł wzyż, te po 7 zł wytrzymywały tydzień...

Pozdrówki

Zawór nagrzewnicy - kolejny raz :-(