Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego

Data: 2014-05-13 01:10:45
Autor: Marek Dyjor
Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
Pszemol wrote:
Używacie może takich zaworków: http://www.qwikvalve.com/
Jakieś plusy/minusy?
Sądze, że mając taki zawór można ograniczyć procedurę
wymiany oleju znacznie wycinając z niej podnoszenie auta
na podnośniku, grzebanie się z kluczem, wymianę podkładki, itp...
I jeszcze jest łatwiej wyjść z całej procedury z czystymi rękami
i nierozlanym olejem na podłodze w garażu pod autem :-)

powstaje tylko pytanie czy naprawdę tak wiele osób same sie babrze z wymianą oleju?

przecież koszt tej operacji u mechanika to kilkadziesiąt złotych imho komplenie sie nie opłaca brudzic samemu.

Data: 2014-05-12 18:39:50
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:lkrkdg$eq8$1news.task.gda.pl...
powstaje tylko pytanie czy naprawdę tak wiele
osób same sie babrze z wymianą oleju?

przecież koszt tej operacji u mechanika to kilkadziesiąt
złotych imho komplenie sie nie opłaca brudzic samemu.

Tak wiele? To znaczy jak wiele? :-)
Nie mówimy tu wcale o masowości zastosowania...

Wątek oczywiście nie dotyczy tych co zawożą auto do zakładu.

Data: 2014-05-13 15:06:36
Autor: z
W dniu 2014-05-13 01:39, Pszemol pisze:
Wątek oczywiście nie dotyczy tych co zawożą auto do zakładu.

Jakie zawożenie? Wyjeżdżając z pracy wstępuję do warsztatu (może najpierw zadzwonię ale zazwyczaj kolejek nie ma.
Po 15-20 min. płacę za ojej + filtr a wymianę mam w cenie i zużyty olej z głowy.
Sam staram się w miarę możliwości dużo samemu robić przy aucie (wiadomo trzeba ciąć koszty) ale wymiana oleju kompletnie się nie opłaca.

Data: 2014-05-13 12:39:31
Autor: Adam Wysocki
Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

powstaje tylko pytanie czy naprawdę tak wiele osób same sie babrze z wymianą oleju?

Ale co to za babranie się? To naprawdę taki problem?

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-05-13 07:15:40
Autor: slavo65
W dniu wtorek, 13 maja 2014 14:39:31 UTC+2 użytkownik Adam Wysocki napisał:

> powstaje tylko pytanie czy naprawd� tak wiele os�b same sie babrze > z wymian� oleju?

Ale co to za babranie siďż˝? To naprawdďż˝ taki problem?

Ekonomia. Wszystko się opłacało samemu robić, gdy zarabialiśmy na godzinę 15 centów.

Data: 2014-05-13 23:55:16
Autor: Marek Dyjor
napisał:

powstaje tylko pytanie czy naprawd� tak wiele os�b same sie
babrze

z wymianďż˝ oleju?

Ale co to za babranie siďż˝? To naprawdďż˝ taki problem?

Ekonomia. Wszystko się opłacało samemu robić, gdy zarabialiśmy na
godzinę 15 centów.

AMEN...

Data: 2014-05-14 01:20:49
Autor: kogutek444
W dniu wtorek, 13 maja 2014 23:55:16 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
U�ytkownik wrote:

> W dniu wtorek, 13 maja 2014 14:39:31 UTC+2 u�ytkownik Adam Wysocki

> napisaďż˝:

>>> babrze

> Ekonomia. Wszystko si� op�aca�o samemu robi�, gdy zarabiali�my na

> godzin� 15 cent�w.

AMEN...

Gówno prawda. Jak zarabialiśmy na godzinę 15 centów to mechanicy też zarabiali 15 centów. A chleb kosztował 4 centy. Teraz byle jaki chleb kosztuje 2 złote za bochenek a najniższa płaca na rękę z 8 złotych. Czyli tak jak wtedy zarabia większość na 4 bochenki chleba na godzinę. Relatywnie to wódka staniała kiedyś 56 złotych za pół litra a teraz 20 złotych.

Zawór zamiast korka spustowego w misce oleju silnikowego