Zaworek do pompki stacjonarnej.

Data: 2009-10-19 22:43:12
Autor: Ryszard Mikke
Zaworek do pompki stacjonarnej.
Nie wiecie, gdzie kupić zaworek na wężyk do pompki stacjonarnej?
Urwałem dzi¶ na gałęzi...

Znaczy, ja wiem, gdzie kupić taki samochodowy z blaszanym haczykiem
i w ostateczno¶ci mogę go zastosować, bo wszystkie rowery w domu
maj± zaworki Schradera, ale wolałbym taki uniwersalny rowerowy,
z zaciskiem pasuj±cym do wszystkich zaworów...

rmikke

Data: 2009-10-20 06:32:36
Autor: Dominik Mirowski
Zaworek do pompki stacjonarnej.
Ryszard Mikke wyklepał(a) :
Nie wiecie, gdzie kupić zaworek na wężyk do pompki stacjonarnej?
Urwałem dzi¶ na gałęzi...

U każdego dystrybutora, jako czę¶ć serwisowa... Beto - Unibike, Zefal - RP, Pedros - AMP...
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2009-10-20 18:31:19
Autor: Wojtek Paszkowski

"Ryszard Mikke" <rmikke@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hbiq1v$j9k$1inews.gazeta.pl...
Nie wiecie, gdzie kupić zaworek na wężyk do pompki stacjonarnej?
Urwałem dzi¶ na gałęzi...

hmm, masz drzewo w domu albo garażu? (choć po tych ostatnich wichurach to może być mocno wisielczy humor ;)

U mnie pod domem w takim ¶miesznym sklepie rowerowym jest, więc DC z 99% prawdopodobieństwem znajdziesz to w Cyklopie...

pozdr

Data: 2009-10-20 19:03:05
Autor: Ryszard Mikke
Wojtek Paszkowski <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl> napisał(a):

> [...]
> Urwałem dzi¶ na gałęzi...

hmm, masz drzewo w domu albo garażu? (choć po tych ostatnich wichurach to może być mocno wisielczy humor ;)

Wiozłem w plecaku, a do tego opony. Bo akurat syn nocuje jaki¶ czas u dziadków,
a uznałem że czas wymienić mu Marathony na co¶ bardziej czepliwego.

rmikke

--

Zaworek do pompki stacjonarnej.