Zawsze będę powtarzać, że bronią kobiety są bu ty na obcasach. Nie ma to jak szpileczki! :D

Data: 2010-02-11 13:00:42
Autor: Antenka
Zawsze będę powtarzać, że bronią kobiety są bu ty na obcasach. Nie ma to jak szpileczki! :D
Kłótnia w taksówce - wbiła partnerowi obcas w oko
===================================
 Tragiczna w skutkach mogła być kłótnia, do której doszło w taksówce w
miejscowości Huddersfield (Wielka Brytania). Podczas sprzeczki 33-
letnia Staci Hargreaves dźgnęła swojego partnera   obcasem-szpilką w
oko. Uderzenie było tak silne, że podeszwa buta dotknęła mózgu. Stan
mężczyzny jest krytyczny, ale stabilny - informuje portal
telegraph.co.uk.

Para wracała taksówką we wczesnych godzinach porannych po wspólnej
nocy, gdy doszło do kłótni. W jej trakcie Hargreaves zaatakowała
partnera. Obcas jej buta prawdopodobnie przeszedł przez oczodół
mężczyzny i dotarł do mózgu. 28-letni Gavin Taylor bezpośrednio po
zdarzeniu został przewieziony do pobliskiego szpitala.

Staci Hargreaves zostaną postawione zarzuty ciężkiego uszkodzenia
ciała.

(wiadomości wp.)

Antenka

"Nie daję na WOŚP :-P! "

Data: 2010-02-11 22:06:07
Autor: Artur Borubar
Zawsze będę powtarzać, że bronią kobiety są buty na obcasach. Nie ma to jak szpileczki! :D
Drut nie jest lepszy?

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-11 22:15:39
Autor: raff
Zawsze będę powtarzać, że bro nią kobiety są buty na obcasach. Nie ma to jak szpileczki! :D
Artur Borubar pisze:
Drut nie jest lepszy?

Ale tylko rozciagniety miedzy uszami.

R.

Data: 2010-02-11 13:26:02
Autor: Antenka
On 11 Lut, 22:15, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
Artur Borubar pisze:

> Drut nie jest lepszy?

Ale tylko rozciagniety miedzy uszami.

R.

Ty się Raffik tak nie ciesz, tylko dwa razy się zastanów nim wyruszysz
na Wyspy. Angielki niedość, że tłuste i bałaganiary, to na dodatek
paskudne piekielnice :D

Antenka

"Nie daję na WOŚP :-P! "

Data: 2010-02-11 16:42:54
Autor: Bruner

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:835bbb19-fd43-476d-9c6a-801b7992c4b4v25g2000yqk.googlegroups.com...

Ty się Raffik tak nie ciesz, tylko dwa razy się zastanów nim wyruszysz
na Wyspy. Angielki niedość, że tłuste i bałaganiary, to na dodatek
paskudne piekielnice :D

Masz racje ja zwsze wolalem Polki kopiace po jajach

Data: 2010-02-11 13:50:46
Autor: Antenka
On 11 Lut, 22:42, "Bruner" <so...@buziaczek.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

>Ty si Raffik tak nie ciesz, tylko dwa razy si zastan w nim wyruszysz
>na Wyspy. Angielki niedo , e t uste i ba aganiary, to na dodatek
>paskudne piekielnice :D

Masz racje ja zwsze wolalem Polki kopiace po jajach

Szpileczkami? Masochista :D

Antenka

"Ne daję na WOŚP :-P!!!"

Data: 2010-02-11 22:18:50
Autor: Artur Borubar
Zawsze będę powtarzać, że bronią kobiety są buty na obcasach. Nie ma to jak szpileczki! :D

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

Ale tylko rozciagniety miedzy uszami.

W tym przypadku między oczami.

Przemek

Data: 2010-02-12 16:51:33
Autor: cirrus
Zawsze będę powtarzać, że bronią kobiety są buty na obcasach. Nie ma to jak szpileczki! :D
Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hl1rg1$jqf$1news.onet.pl...
Drut nie jest lepszy?
Przemek

Eee, nie bądź taki świnia, dla antenki do obciągania? ;0

--
stevep

Data: 2010-02-12 09:11:47
Autor: Jadrys
====================================

[...]

A ja uważam w związku z tym  że w Polsce takie buty powinny być zakazane ;-) .

Data: 2010-02-12 01:16:19
Autor: Antenka
On 12 Lut, 09:11, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> Antenka

> "Nie daję na WOŚP :-P!"

A ja uważam w związku z tym  że w Polsce takie buty powinny być zakazane
;-) .

Nie przesadzaj Jadrysiu :-[. Nic tak nie szpeci damskich nóg jak
płaski obcas ;-)

Antenka

Data: 2010-02-12 12:16:12
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-12 10:16, Antenka pisze:
[...]

Tak wiem,  ale w niektórych rękach "Szpilki" okazują się groźną bronią. :-(

Pozdrawiam :-)

Zawsze będę powtarzać, że bronią kobiety są bu ty na obcasach. Nie ma to jak szpileczki! :D