Zawsze chciałem być rosyjskim gangsterem

Data: 2009-06-12 09:24:57
Autor: awe
Zawsze chciałem być rosyjskim gangsterem
Boukun jakos nie moge sobie Ciebie wyobrazic w mundurze dziadka z Wehrmachtu
awe

Data: 2009-06-12 09:51:14
Autor: Tzva Adonai
Zawsze chciałembyć rosyjskim gangsterem
Boukun jakos nie moge sobie Ciebie wyobrazic w mundurze dziadka z Wehrmachtu

Przesadzasz, boukun ma potencjał.. Mógłby stać się równie niebezpieczny i
przebiegły jak Siergiej z "Fali Zbrodni", którego nikt nigdy nie widział... --

Data: 2009-06-12 10:19:24
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.00000a99.4a3208f2newsgate.onet.pl...
[...]

nie wiem nie znam Siergieja z Fali Zbroni;-) ale wierze na slowo
awe

Zawsze chciałem być rosyjskim gangsterem