Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...

Data: 2009-07-31 10:19:47
Autor: Tzva Adonai
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
.... oglądam najlepsze fragmenty z Reservoir Dogs...

http://www.youtube.com/watch?v=7CdW-4TRcDQ

Stany Zjednoczone w filmowej pigułce działają lepiej od środków
antydepresyjnych....

Data: 2009-07-31 12:23:16
Autor: Antenka
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
antydepresyjnych....

Tzvelek,  ty masz naprawdę pierdolca

Antenka

Data: 2009-07-31 21:44:48
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7cb80d03-bd18-4220-a498-d441959a9a66c2g2000yqi.googlegroups.com...
antydepresyjnych....

Tzvelek,  ty masz naprawdę pierdolca

Antenka
-- -- -- -- -- -- -
Ale on to wie. Znajdz jakis cel w zyciu. Jako zyt zacznij robic pieniadze, od razu zrobi sie Ci zdrowiej, a poza tym przebadaj DNA, moze sie okazac zes slowianin tylko kulturowo sparchacialy co calkiem mozliwe jakozes Bilyk. Pewnie masz R1a1 i to takiego typu srodkowoazjatyckiego.
Moja pula genowa poprawila nie jednemu Askenazi geny. Nawet rodzinie Cohen. Az dziw ze mogli byc kaplanami o ile rodowici zydzi
pzdr
awe

Data: 2009-07-31 22:07:38
Autor: jadrys
awe pisze:
[...]

Mógłbyś powiedzieć jasno - o co ci chodzi?

Data: 2009-08-01 00:52:56
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h4viub$oh5$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
w skrocie jestem DNA typu Norse czyli pochodze w linii meskiej od Slowian Pn i to na tyle specyficznych ze o dziwo czesc bardzo slawetnych Vikingow przekazalo wlasnie te moje slowianskie geny rodzinom brytyjskim czy szkockim i to tym najznamienitszym, czyli brytyjskiej szlachcie - wiadomo po Vikingach. Co wiecej duza grupa zydow askenazi nie ma zadnych zydowskich genow tylko ma moje specyficzne slowianskie, ktore roznia sie znacznie od slowianskich genow ale nadal sa R1a1. Wsrod zydowskich rodzin o moim slowianskim DNA  jest nawet tak szacowna rodzina jak Cohen.
Ale co do specyfiki rodziny Cohen to juz musisz zapytac Jeshula to on ci wyjasni co to za rodzina....
Innymi slowy oni dali software czyli parszywa kulture zydow a my im dalismy hardware czyli sprzet - inaczej cialo i geny. Stad ta parszywa ideologia wyhodowana na zdrowym hardware miala taka destrukcyjna sile dla populacji brankow bozych z innych populacji. Tak wiec gdyby ktos zrobil ze mnie zyta - bylbym bardzo niebezpieczny dla zwyklych porzadnych ludzi. Na szczescie stoje po dobrej stronie...:-) To tak wskrocie wyglada
awe

Data: 2009-07-31 22:59:28
Autor: Antenka
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
Pytanie jest następujące. Gdzie można poddać się takiemu badaniu
genetycznemu i ile ta przyjemność kosztuje? ;-) Co do żydostwa jestem
spokojna - na pewno nie posiadam tych parszywych genów, ale jest jedno
ale :(

Antenka

Data: 2009-08-02 21:23:32
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Pytanie jest następujące. Gdzie można poddać się takiemu badaniu
genetycznemu i ile ta przyjemność kosztuje? ;-)

Właśnie - kosztuje..  Wynik zależy od tego ile zapłacisz. ;-)

Co to za ale?

Data: 2009-08-02 12:28:07
Autor: Tzva Adonai
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
On 2 Sie, 21:23, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Co to za ale?

Pradziadek zapuścił pejsy, bo nie lubił chodzić do fryzjera...

Data: 2009-08-03 01:30:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

Antenka pisze:
[...]

Część genów pochodzi od Jungingenów. ;)
--
Pit

Data: 2009-08-03 02:45:15
Autor: Antenka
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
:-)

Antenka

P.s. W linii męskiej pochodzę od Piasta-Kolodzieja a to
najważniejsze ;-)

Data: 2009-08-03 20:00:30
Autor: Krzysiek
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
Hallo,

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:cfa9ab0b-cc5e-40b2-83d7-fe424d4820e1s31g2000yqs.googlegroups.com...
:-)

Antenka

P.s. W linii męskiej pochodzę od Piasta-Kolodzieja a to
najważniejsze ;-)

a Piast Kolodziej byl rycerzem?? W ogole - widzial on na oczy rycerza??

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-03 20:52:06
Autor: jadrys
Krzysiek pisze:
[...]

Był _wojem_ , to taki wcześniejszy rycerz.. Polak powinien wiedzieć takie rzeczy..

Data: 2009-08-03 22:36:20
Autor: Krzysiek
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
Hallo,

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:h57bkn$o4i$4news.onet.pl...

[...]

Był _wojem_ , to taki wcześniejszy rycerz.. Polak powinien wiedzieć takie rzeczy..

--

a wiec byl wczesniejszym rycerzem, ale nie rycerzem, Talmudami
nie zawracano sobie wtedy glowy.

Przed bitwa pod Grunwaldem krol Jagiello pasowal wielu szlachcicow
na rycerzy, taki jest zapis, a wiec - zeby zostac rycerzem, trzeba bylo byc
szlachcicem.
Pytaniem nie jest wiec czy Piast Kolodziej byl, tylko - czy kogos takiego
widzial.

MFG
Krzysiek

PS. Oczywiscie, ze Polak musi znac takie rzeczy.
Komuchy nic nie musza.

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-03 22:39:58
Autor: Surowiec Wtorny

"Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> schrieb im Newsbeitrag news:4a774a3f$0$31866$9b4e6d93newsspool3.arcor-online.net...
[...]

co uczynil z janem ziska/ß

ar

Data: 2009-08-04 22:48:42
Autor: Krzysiek
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
Hallo,

"Surowiec Wtorny" <a_rem@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:bca4d$4a774b1f$54702a04$28787news.chello.at...

[...]

co uczynil z janem ziska/ß

ar

nic.
A cos powinien??

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-08-03 09:10:04
Autor: jadrys
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

A chociażby nawet - czy to coś złego? Rodziców i przodków nie wybieramy..

Data: 2009-08-03 13:32:01
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

Antenka pisze:

[...]

Czy napisałem, że to coś złego? Nawet tak nie pomyślałem nawet, a wręcz
odwrotnie. :)
--
Pit

Data: 2009-08-04 10:39:33
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:8f6bdff4-2c55-413f-b1cb-ddb17dc5441fk1g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
mezczyzna dziedziczy po ojcu y-dna a po matce mtdna. Ojciec nie przekazuje corce y-dna. Stad moje probki mogly byc poddane badaniu y-dna i mtdna. Ty mozesz zrobic tylko mtdna wiec bedziesz znala linie matki. Jesli Twoj ojciec nie zyje - badasz brata zmarlego ojca lub ich synow, kuzynow w linii meskiej.

Liczba markerow 12,25,37,67,91 - czym wiecej tym lepiej ale i drozej. Standardem jest 37 markerow. Oczywiscie kazdy marker ma swoje oznaczenie. Warto zamawiac w promocjach a juz na pewno poprzez strony projektow bo jest taniej.
http://www.familytreedna.com/group-join.aspx?Group=Polish
Obecnie nie ma zadnych promocji ale mozna sie spodziewac cos kolo 30 listopada. Poza tym konkurencja na rynku jest coraz wieksza./ Wlasnie genebase.com wprowadzil do oferty 67 i 91 markerow, ale maja wielokrotnie mniejsza baze uczestnikow.
awe

Data: 2009-08-04 02:02:18
Autor: Antenka
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
Dziękuję za informację.

Antenka

Data: 2009-08-02 12:35:07
Autor: Tzva Adonai
On 1 Sie, 00:52, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nawet gdybyś nosił w sobie geny brytyjskich monarchów, nie zmieniłoby
to faktu, że jesteś pospolitym polskim kretynem anonimowo
adwokatującym peerelowskim wieśniakom z PiS... Twoje gówno śmierdzi
niemniej niż kupka etiopskiego bobasa obsiadłego przez muchy tse-
tse.... A całkiem możliwe, że jebie bardziej intensywnie za sprawą
komercyjnej chemii jaką codziennie pakujesz w swoje ścierwo,
genetyczny arystokrato z czerwonym ryjem...

Data: 2009-08-02 21:23:53
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

Chrzanisz, wszyscy pochodzimy od Adama,  nie ma genów lepszych i gorszych.. A to czym się próbujesz pochwalić -  genotypem brytyjskiej  szlachty, to naprawdę powinieneś się wstydzić takich pradziadów.. Byli to brudasy, myli się raz na kilka lat, byli również złodziejami, a nawet mordercami. Te szumowiny posuwały się nawet do oślepiania własnych rodzin.

Data: 2009-08-02 14:18:48
Autor: Antenka
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
Jędrek, coś mi się zdaje, że ty masz bamberską krew w swoich
żyłach...hihi

Antenka

Data: 2009-08-03 09:13:30
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Jędrek, coś mi się zdaje, że ty masz bamberską krew w swoich
żyłach...hihi

Antenka

Masz dużo racji, moi przodkowie byli z pradziada na dziada ziemianami.. Dopiero moi rodzice po tych wojennych zawirowaniach osiedli się w Poznaniu.

Data: 2009-08-03 07:52:05
Autor: Antenka
On 3 Sie, 09:13, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Dopiero moi rodzice po tych wojennych zawirowaniach osiedli się w Poznaniu.

A ty ze swoimi lewicowymi przekonaniami pewnie jesteś zakałą rodziny
hihi:)) Tiaa wszyscy macie ziemiańskie pochodzenie, utraciliście
"majątek" *) na Kresach, każdy jeden ma herb rodowy :DDD
No ja się nie muszę wstydzić swojego nazwiska, bo jest na wskroś
szlachetne  i szlacheckie  - z rycerstwa się wywodzę! :))

Antenka

*) "majątek na kresach" - to była drewniana zazwyczaj chałupa kryta
słomą, kilka hektarów i to wszystko. W  Wielkopolsce w takich chatach
kury mieszkały :DDD

Data: 2009-08-03 16:56:53
Autor: Apostol Niepamieci

Antenka pisze:

> [...]

*) "majątek na kresach" - to była drewniana zazwyczaj chałupa kryta
słomą, kilka hektarów i to wszystko. W  Wielkopolsce w takich chatach

Przed wojna zas ci Galilei i Glodomerii

przyjezdzali do WAS WielkopolaNiE

w psiwozek.

AR

P.S.  Macie w poznanskiem Turkow-Zawojowanych.  Moje scere ...

Data: 2009-08-03 18:17:14
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nic o mnie nie wiesz, a już oceniasz. Może to dla Ciebie być zaskoczeniem, ale ja wiem jak się nazywasz. Twoje nazwisko  brzmi równie  banalnie,  jak i tysięcy innych Polaków..

Data: 2009-08-03 09:36:45
Autor: Antenka
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
Jędrek, przestań mnie szpiclować ok? Moje nazwisko banalne? Coś
takiego! Jędrku Kaczmarku rozkazuję ci milczeć, a wogóle wszyscy
milczeć!!! :D

Antenka

P.s. Przepraszam za ten kurnik :- I

Data: 2009-08-03 19:17:54
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Nie masz za co... Jest faktem że większość majątków dzisiejszych roszczeniowców  ze wschodu składała się właśnie z kurnika zwanego szumnie dworem.. A Ty skąd byś miała wiedzieć jaki majątek posiadali moi starzy.. Więc nic sie nie stało.

PS. Wcale Cię nie szpieguję - sama się kiedyś wygadałaś jak się nazywasz..

Data: 2009-08-03 10:49:09
Autor: Antenka
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...
On 3 Sie, 19:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

Tak? To było nierozstropne z mojej strony. Podaj inicjaly to ci
uwierze

Antenka

Data: 2009-08-03 10:19:13
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h562n1$9a7$1news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

Czyli... masz pochodzenie CHLOPSKIE!!
Aha...

Kol

Data: 2009-08-03 09:42:50
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Chciałbym takie mieć.

Data: 2009-08-03 09:44:49
Autor: Slawomir Stoff [inf]

Antenka pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

moge ci pozycyc

gwizdku

ar

Data: 2009-08-03 10:07:53
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

wypchaj się.. jeszcze mi potrzebny do szczęścia życiorys jakiegoś nazisty..

Data: 2009-08-03 12:12:48
Autor: ColgatesBilly
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h565sp$hkt$2news.onet.pl...
Czyli... masz pochodzenie CHLOPSKIE!!
Aha...

Chciałbym takie mieć.

-- >>> Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok
 w tym
kierunku..

A w dodatku... faszysty!

Kol

Data: 2009-07-31 22:30:15
Autor: raff
Antenka pisze:
antydepresyjnych....

Tzvelek,  ty masz naprawdę pierdolca

Antenka

Nie wiem co on tam napisal, ale powiedzcie mu ze najlepszym lekarstwem jest kula w leb.

Oszczedzi cierpienia sobie i nam.

R.

Data: 2009-07-31 14:21:50
Autor: Antenka
Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...

Nie wiem co on tam napisal, ale powiedzcie mu ze najlepszym lekarstwem
jest kula w leb.

Oszczedzi cierpienia sobie i nam.

Raffaelo no kurczę, nie widziałeś czym on się napawa, jaki okropny,
brutalny film z obciętym uchem go kręci? To ma być sposób na jego
wyjście z przygnębienia. Zawsze mówiłam, a raczej pisałam, że z
Tzvelkiem się źle dzieje - to jakiś charakteropata :((

Antenka

Zawsze, gdy dopada mnie przygnębienie...