Zawsze jest ten pierwszy raz.

Data: 2018-03-24 00:32:24
Autor: stevep
Zawsze jest ten pierwszy raz.
# Czarny Piątek w Warszawie. "Pierwszy raz mnie zmusili do wyjścia na  ulice"
Starsze panie, kobiety z dziećmi, młode dziewczyny - w piątek w Warszawie  tłumy protestowały w obronie praw kobiet. Zapytaliśmy uczestników Czarnego  Piątku o to, co czują, po raz kolejny protestując w sprawie aborcji.
- Pierwszy raz mnie zmusili do wyjścia na ulice. To świadczy o tym, że  emocje sięgnęły zenitu. Mam córkę i to prawo może również jej dotyczyć -  mówiła jedna z protestujących.

- Tu nie chodzi o to, żeby "zabijać dzieci". Chodzi o to, żeby każdy mógł  mieć wybór - tłumaczył mężczyzna.

Starsze kobiety, które przyszły pod Sejm, wypaliły wprost: żal nam młodych  ludzi.

Uczestnicy Czarnego Piątku cieszyli się jednak, że protestujących jest tak  dużo, że ludzi obchodzi to, co się dzieje. Niektórzy są już jednak  zmęczeni. - Walczymy od ponad roku i ten temat ciągle wraca - mówiła jedna  z dziewczyn. #
Ze strony:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,23183815,czarny-piatek.html#Z_BoxNewsImg&a=66&c=96

--
stevep