Zawsze mnie zastanawia³o.....

Data: 2009-06-07 19:10:39
Autor: Tzva Adonai
Zawsze mnie zastanawia³o.....
... sk±d w niektórych uczestnikach pl.soc.polityka tyle stachanowskiego zapa³u
do kibicowania tylko jeden opcji politycznej... Ka¿dy ma swoje sympatie i
antypatie, ja równie¿, ale jednak wychodzê ze s³usznego za³o¿enia, ¿e na
kogokolwiek bym nie zag³osowa³, to raczej nie mia³oby to wiêkszego wp³ywu na
jako¶æ mojego ¿ycia.. Podejrzewam, ¿e spora czê¶æ z tutaj dyskutuj±cych musi
czerpaæ bardziej wymiernie korzy¶ci z popierania swoich ulubieñców.. Mo¿e maj±
legitymacje partyjne albo rodzinkê na stanowiskach w danej partii?.. Jak
my¶licie?...

Data: 2009-06-07 12:26:45
Autor: pistacjusz
Zawsze mnie zastanawia³o.....
On 7 Cze, 21:10, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
[...]

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

To bardzo proste. Kogo chce zgnoiæ Michnik tego trzeba popieraæ (nawet
jak siê go nie lubi)

Data: 2009-06-07 12:29:55
Autor: Tzva Adonai
Zawsze mnie zastanawia³o.....
On 7 Cze, 21:26, pistacj...@gmail.com wrote:

To bardzo proste. Kogo chce zgnoiæ Michnik tego trzeba popieraæ (nawet
jak siê go nie lubi)

Sk±d masz pewno¶æ, ¿e Michnik, ¶wiadom waszego sposobu my¶lenia, nie
zacz±³ gnoiæ swoich faworytów?.. ;}

Data: 2009-06-07 13:45:02
Autor: pistacjusz
Zawsze mnie zastanawia³o.....
On 7 Cze, 21:29, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> jak siê go nie lubi)

Sk±d masz pewno¶æ, ¿e Michnik, ¶wiadom waszego sposobu my¶lenia, nie

St±d, ¿e Nichnik sam przyzna³ w rozmowie z Gudzowatym, ¿e wype³nia
polecenia nawet nie wie czyje. Za¶ mocodawca Michnika ma mózg prosty
jak konstrukcja cepa i nie bawi siê w ¿adne subtelno¶ci. To zreszt±
widaæ po ca³ej polityce ostatnich 20tu lat, nigdy nie by³o subtelno¶ci.

Data: 2009-06-07 14:46:28
Autor: pp
Zawsze mnie zastanawia³o.....

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:h0h3be$oah$1inews.gazeta.pl...
.. sk±d w niektórych uczestnikach pl.soc.polityka tyle stachanowskiego zapa³u
do kibicowania tylko jeden opcji politycznej...

Widze Bilyk, ze jak co tydzien, caly weekend  podrywasz dupe z krzesla.
Za kilka dni znowu bedziesz sie chwalil Basia,  palcem w swojej dupie i
umiejetnosciami swojej prawej dloni. Strasznie chujowienkie to twoje zycie.

Zawsze mnie zastanawia³o.....