Zawsze patrz w lusterka

Data: 2016-05-18 06:38:07
Autor: Bolko
Zawsze patrz w lusterka
https://youtu.be/LnjH0BmEovE

Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jaki¶ czas sprawdzam
co się dzieje z tyłu.

Data: 2016-05-18 19:47:54
Autor: Marcin N
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 2016-05-18 o 15:38, Bolko pisze:
https://youtu.be/LnjH0BmEovE

Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jaki¶ czas sprawdzam
co się dzieje z tyłu.

Ci z filmu mogliby patrzeć też do przodu. Z daleka było widać, że dzieje się tam co¶ dziwnego.

--
MN

Data: 2016-05-18 21:16:33
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zawsze patrz w lusterka
Hello Bolko,

https://youtu.be/LnjH0BmEovE
Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jaki¶ czas sprawdzam
co się dzieje z tyłu.

Przede wszystkim jednak należy patrzeć przed siebie. Ale jak jeste¶
ostatni w korku, to w lusterka koniecznie.

Tych dwóch kutasów, którzy dojechali na milimetry, to pozbawiłbym praw
jazdy na jaki¶ czas.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-18 22:03:35
Autor: LinFanQri
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 18.05.2016 o 21:16, RoMan Mandziejewicz pisze:

Tych dwóch kutasów, którzy dojechali na milimetry, to pozbawiłbym praw
jazdy na jaki¶ czas.

Rozumiem, że kolega nie słyszał o czym¶ takim jak wypadek przy pracy!? Również przed chwil± zdziwko mnie chwyciło z piwkiem w ręku jak można zatoru przed sob± nie zauważyć na drodze?

Jeszcze bardziej się zdziwiłem jak ostatnio w lewym lusterku w martwym polu cały tir się schował... dasz wiarę?

Data: 2016-05-19 07:20:50
Autor: Marcin N
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 2016-05-18 o 22:03, LinFanQri pisze:
[...]

Dam wiarę, że masz do kitu to lusterko, albo ustawione tak, żeby dało się makijaż zrobić.

--
MN

Data: 2016-05-18 22:47:57
Autor: Przemyslaw P.
Zawsze patrz w lusterka
Zycie potrafi nauczyć pokory, pamiętaj :)
Inna sprawa, ze niektóre auta maja fabrycznie skopane lusterka, w których mało co widac, np P206. Tam trzeba się postarać, żeby co¶ w ogole zauważyć

Data: 2016-05-19 07:51:47
Autor: Marcin N
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 2016-05-19 o 07:47, Przemyslaw P. pisze:
Zycie potrafi nauczyć pokory, pamiętaj :)
Inna sprawa, ze niektóre auta maja fabrycznie skopane lusterka, w których mało co widac, np P206. Tam trzeba się postarać, żeby co¶ w ogole zauważyć

Nie widzę problemu, żeby dokleić małe lusterko panoramiczne na to oryginalne. Martwe pole znika całkowicie.
Ale niektórzy wol± marudzić...

--
MN

Data: 2016-05-19 01:06:11
Autor: Przemyslaw P.
Zawsze patrz w lusterka
Życie nie zawsze jest takie proste - a jak musisz czasem poruszać się nie swoim pojazdem, lub nie wiesz, jakie auto dzisiaj dostaniesz do dyspozycji, to co? Jedziesz do sklepu szukać lusterka, czy zaciskasz zęby i klniesz na projektanta? :)
Z tego co obserwuję, to ostatnio wraca trend na większe i wygdniejsze lusterka boczne, za to tylne szyby s± coraz mniejsze i wyżej umieszczone, co pogarsza widoczno¶ć.

Data: 2016-05-19 12:16:04
Autor: nadir
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 2016-05-19 o 07:51, Marcin N pisze:

Nie widzę problemu, żeby dokleić małe lusterko panoramiczne na to
oryginalne. Martwe pole znika całkowicie.
Ale niektórzy wol± marudzić...

Życzę powodzenia w takim P206, lusterko ma mał± powierzchnię, doklejenie czego¶ większego skutecznie obniża widok w tym zasadniczym. Jak nakleisz jakie¶ małe, panoramiczne, to zobaczysz w nim jedynie TIR-a, i to pod warunkiem, że ma jaki¶ krzykliwy kolor.

Data: 2016-05-19 12:33:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zawsze patrz w lusterka
Hello nadir,

Thursday, May 19, 2016, 12:16:04 PM, you wrote:

[...]

Poszukaj większego lustra wypukłego z innego auta i szklarza, który Ci
dotnie je na wymiar i wklei w miejsce obecnego.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-05-23 10:09:49
Autor: yabba
Zawsze patrz w lusterka
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:1275649556.20160519123319pik-net.pl.invalid...
[...]

Albo kupić gotowca:

http://www.lusterka.waw.pl/

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2016-05-22 20:53:33
Autor: ddddddddd
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 19.05.2016 o 07:51, Marcin N pisze:
[...]

to poleć jakie¶, bo jak kiedy¶ kupiłem to było w nim może przez kilka miesięcy co¶ widać

Łukasz

Data: 2016-05-22 21:46:48
Autor: Marcin N
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 2016-05-22 o 20:53, ddddddddd pisze:
[...]

Kupuję jakie¶ tanizny na allegro i co sezon wymieniam na nowe - jak zacznie zachodzić jakim¶ syfem. Kosztuj± po 5 zł za sztukę.

--
MN

Data: 2016-05-18 22:47:59
Autor: Przemyslaw P.
Zawsze patrz w lusterka

Data: 2016-05-19 07:56:37
Autor: Zenek Kapelinder
Zawsze patrz w lusterka
Z drugiej strony ciezko pogodzic ze staropolskim " nie ogladaj sie za siebie bo ci z przodu ktos przyjebie".

Data: 2016-05-19 09:06:40
Autor: J.F.
Zawsze patrz w lusterka
Dnia Wed, 18 May 2016 06:38:07 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
https://youtu.be/LnjH0BmEovE

Pogratulowac refleksu ... i wlaczac awaryjne w korku.

Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jaki¶ czas sprawdzam
co się dzieje z tyłu.

A jak stoisz ? :-)

Podswiadomie kontroluje, ale swiadomie to coraz mniej - tyl to problem
tego z tylu.

Najgorsze sa lewoskrety - stoje, migam, patrze do przodu, ruszam ... a
wypadaloby sie upewnic ...

J.

Data: 2016-05-19 01:16:21
Autor: Bolko
Zawsze patrz w lusterka
W dniu czwartek, 19 maja 2016 09:06:21 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Pogratulowac refleksu ... i wlaczac awaryjne w korku.

> Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jaki¶ czas sprawdzam

A jak stoisz ? :-)
Był czas że jeĽdziłem gierkówk± nocami.
I jak ¶wiatła zatrzymały to zawsze patrzyłem co się dzieje z tyłu.
Kilka lat wcze¶niej kolega wracał z pracy wła¶nie gierkówk±.
On na ¶wiatłach się zatrzymał.
Kolejne auto już nie.

Najgorsze sa lewoskrety - stoje, migam, patrze do przodu, ruszam ... a
wypadaloby sie upewnic ...

A tu inny kolega :) też spowodował wypadek w ten sposób z motocyklem.
Skręcał, ale spotkał się z motocyklem.

Im dłużej żyje tym bardziej dochodze do wniosku że na pewne rzeczy nie mamy wpływu.

Data: 2016-05-19 11:16:09
Autor: radekp@konto.pl
Zawsze patrz w lusterka
Thu, 19 May 2016 01:16:21 -0700 (PDT), w
<43962f16-c5c0-4df6-ba47-dd2cb280e65a@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

On na ¶wiatłach się zatrzymał.
Kolejne auto już nie.

Może hamował na żółtym ¶wiec±cym się 0,1s? Ostatnio w dobie fotoradarów coraz
więcej takich osobników hamuj±cych awaryjnie na wczesnym żółtym.

Data: 2016-05-19 02:44:32
Autor: Bolko
Zawsze patrz w lusterka
> On na ¶wiatłach się zatrzymał.
> Kolejne auto już nie.

Może hamował na żółtym ¶wiec±cym się 0,1s? Ostatnio w dobie fotoradarów coraz
więcej takich osobników hamuj±cych awaryjnie na wczesnym żółtym.

Mysle że nie, bo zginał na miejscu :(

Data: 2016-05-20 06:24:42
Autor: Liwiusz
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 2016-05-19 o 11:44, Bolko pisze:
[...]

Współczuję, ale nie rozumiem jednak zastosowanej logiki (nie hamował BO zgin±ł na miejscu).

--
Liwiusz

Data: 2016-05-19 16:45:01
Autor: PiteR
Zawsze patrz w lusterka
na  ** p.m.s **  Bolko pisze tak:

https://youtu.be/LnjH0BmEovE

Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jaki¶ czas sprawdzam
co się dzieje z tyłu.

Zrobiłem kiedy¶ tak jak Jeep ale o mało nie zsunałem się z drogi do strumyka.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Zawsze patrz w lusterka