Zawsze patrz w lusterka

Data: 2016-05-19 09:06:40
Autor: J.F.
Zawsze patrz w lusterka
Dnia Wed, 18 May 2016 06:38:07 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
https://youtu.be/LnjH0BmEovE

Pogratulowac refleksu ... i wlaczac awaryjne w korku.

Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jakiś czas sprawdzam
co się dzieje z tyłu.

A jak stoisz ? :-)

Podswiadomie kontroluje, ale swiadomie to coraz mniej - tyl to problem
tego z tylu.

Najgorsze sa lewoskrety - stoje, migam, patrze do przodu, ruszam ... a
wypadaloby sie upewnic ...

J.

Data: 2016-05-19 01:16:21
Autor: Bolko
Zawsze patrz w lusterka
W dniu czwartek, 19 maja 2016 09:06:21 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Pogratulowac refleksu ... i wlaczac awaryjne w korku.

> Nie wiem jak Wy ale jak nawet jak jadę zawsze co jakiś czas sprawdzam

A jak stoisz ? :-)
Był czas że jeździłem gierkówką nocami.
I jak światła zatrzymały to zawsze patrzyłem co się dzieje z tyłu.
Kilka lat wcześniej kolega wracał z pracy właśnie gierkówką.
On na światłach się zatrzymał.
Kolejne auto już nie.

Najgorsze sa lewoskrety - stoje, migam, patrze do przodu, ruszam ... a
wypadaloby sie upewnic ...

A tu inny kolega :) też spowodował wypadek w ten sposób z motocyklem.
Skręcał, ale spotkał się z motocyklem.

Im dłużej żyje tym bardziej dochodze do wniosku że na pewne rzeczy nie mamy wpływu.

Data: 2016-05-19 11:16:09
Autor: radekp@konto.pl
Zawsze patrz w lusterka
Thu, 19 May 2016 01:16:21 -0700 (PDT), w
<43962f16-c5c0-4df6-ba47-dd2cb280e65a@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

On na światłach się zatrzymał.
Kolejne auto już nie.

Może hamował na żółtym świecącym się 0,1s? Ostatnio w dobie fotoradarów coraz
więcej takich osobników hamujących awaryjnie na wczesnym żółtym.

Data: 2016-05-19 02:44:32
Autor: Bolko
Zawsze patrz w lusterka
> On na światłach się zatrzymał.
> Kolejne auto już nie.

Może hamował na żółtym świecącym się 0,1s? Ostatnio w dobie fotoradarów coraz
więcej takich osobników hamujących awaryjnie na wczesnym żółtym.

Mysle że nie, bo zginał na miejscu :(

Data: 2016-05-20 06:24:42
Autor: Liwiusz
Zawsze patrz w lusterka
W dniu 2016-05-19 o 11:44, Bolko pisze:
[...]

Współczuję, ale nie rozumiem jednak zastosowanej logiki (nie hamował BO zginął na miejscu).

--
Liwiusz

Zawsze patrz w lusterka