Zawyżenie pit dla banku

Data: 2017-01-24 18:41:47
Autor: Liwiusz
Zawyżenie pit dla banku
W dniu 2017-01-24 o 18:35, pawełcz pisze:
Tak sobie myślę, chce kredyt, nie mam zdolności, troche brakuje, robie
wiec pit37 na 100 tys zł, wysyłam do US i daje do banku, kredyt mam ;)
Po paru dniach robie korekte pit37 z dochodem prawdziwym, powiedzmy 50
tys zł i wysyłam do US jako korekta, do banku juz oczywiście nie ;)
Przyjdzie taki myk?
Jakie możliwości wpadki?
Raczej ekstremalnie nikłe, a kredyt w kieszeni

Od 3 miesięcy do 5 lat pozbawienia wolności.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-24 18:43:59
Autor: pawełcz
Zawyżenie pit dla banku

Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

Od 3 miesięcy do 5 lat pozbawienia wolności.

-- za co? za pomyłkę

Data: 2017-01-24 18:47:55
Autor: Liwiusz
Zawyżenie pit dla banku
W dniu 2017-01-24 o 18:43, pawełcz pisze:

Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

Od 3 miesięcy do 5 lat pozbawienia wolności.

-- za co? za pomyłkę

To nie będzie pomyłka.

--
Liwiusz

Data: 2017-01-24 18:54:48
Autor: J.F.
Zawyżenie pit dla banku
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6840d$e1r$2@node2.news.atman.pl...
W dniu 2017-01-24 o 18:43, pawełcz pisze:
Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości
Od 3 miesięcy do 5 lat pozbawienia wolności.
-- za co? za pomyłkę
To nie będzie pomyłka.

Przy odpowiednich liczbach ... moze byc trudno wykazac, ze nie pomylka, za to latwo wykazac, jak do niej doszlo :-)

J.

Data: 2017-01-24 18:57:04
Autor: pawełcz
Zawyżenie pit dla banku

Ja jestem za płochy, raczej nie skorzystam, ale taki pomysł wpadł mi do głowy pochylając sie nad swoim zeznaniem

Data: 2017-01-24 19:12:33
Autor: J.F.
Zawyżenie pit dla banku
Użytkownik "pawełcz"  napisał w wiadomości grup
Ja jestem za płochy, raczej nie skorzystam, ale taki pomysł wpadł mi do głowy pochylając sie nad swoim zeznaniem

Innym tez juz wpadl, i Liwiusz dobrze mowi - powstal na to art w KK.

Art. 297.
§ 1. Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi - kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego,
przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia,
podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

§ 3. Nie podlega karze, kto przed wszczęciem postępowania karnego dobrowolnie zapobiegł wykorzystaniu wsparcia finansowego lub instrumentu płatniczego, określonych w § 1, zrezygnował z dotacji lub zamówienia publicznego albo zaspokoił roszczenia pokrzywdzonego

I tak tylko gwoli scislosci ... na podstawie jakiej ustawy dziala Provident itp ?

Pare ustaw by sie znalazlo, ale czy one sa wlasciwe w rozumieniu par 1?

J.

Data: 2017-01-24 19:19:01
Autor: ąćęłńóśźż
Zawyżenie pit dla banku
BTW jakiemu przedawnieniu podlegają te czyny i od kiedy liczonemu?

-- -- -
powstal na to art w KK.

Data: 2017-01-24 20:11:44
Autor: J.F.
Zawyżenie pit dla banku
Użytkownik " ąćęłńóśźż"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o6886h$ufb$1@node1.news.atman.pl...

No masz par 3 - wystarczy, ze splacisz kredyt.

J.

-- -- -

A: bo zakloca naturalna kolejnosc czytania.

Q: dlaczego?

A: odpowiadanie nad cytatami.

Q: co jest najbardziej denerwujace w usenecie?

-- -- -- -

Data: 2017-01-28 13:07:59
Autor: Arek
Zawyżenie pit dla banku
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:58879914$0$663$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Coraz wiecej w tym kodeksie...

[...]

Czyli nieważne, że spłaci potem w terminie - ważne, że "nielegalnie"
wziął?

[...]

Czyli próbować można... A odsetki?
Tylko najciekawsze: jeżeli pożyczam a potem w terminie oddaję to
KTO tu niby jest "pokrzywdzony"? Zkładam, że biorę z banku a nie
wygrywam konkurs na wsparcie z publicznych ograniczonych środków
(bo wtedy "pokrzywdzonym" mogliby być konkurenci do wsparcia).

Arek

Data: 2017-01-28 13:13:43
Autor: Kamil Jońca
Zawyżenie pit dla banku
"Arek" <abcdek@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid> writes:

[...]

Czyli próbować można... A odsetki?
Tylko najciekawsze: jeżeli pożyczam a potem w terminie oddaję to
KTO tu niby jest "pokrzywdzony"? Zkładam, że biorę z banku a nie

Bank. Przez okres twojego kredytu ponosił RYZYKO większe niż był
przekonany że ponosi.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Do I have a lifestyle yet?

Data: 2017-01-30 12:18:03
Autor: J.F.
Zawyżenie pit dla banku
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:87y3xvtma0.fsf@alfa.kjonca...
[...]

Ale jak to ryzyko przeliczyc na pieniadze ?

J.

Data: 2017-01-30 12:19:40
Autor: Kamil Jońca
Zawyżenie pit dla banku
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> writes:

[...]

A jak to się robi przy ubezpieczeniach?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
gossip, n.:

Data: 2017-01-28 14:16:48
Autor: Robert Tomasik
Zawyżenie pit dla banku
W dniu 28-01-17 o 13:07, Arek pisze:

[...]

Jest szereg przepisów, gdzie pokrzywdzonego de facto nie ma. Kto jest
pokrzywdzonym, jak nielegalnie posiadasz broń? - przykładowo. A w
przestępstwach pozakodeksowych, to już niemal reguła. Znajdź
pokrzywdzonego do sprzedaży alkoholu bez pozwolenia :-)

W wypadku art. 297 pokrzywdzonym uznaje się bank, czy innego
udzielającego wsparcia. Bo przedmiotem tego czynu jest posłużenie się
sfałszowanym dokumentem. Nie ma tu większego znaczenia, czy masz zamiar
spłacić kredyt, bo jeśli nie masz, to zupełnie inne przestępstwo (art.
286). Jeszcze większe zamieszanie bywa z kwalifikacją dla wystawcy
takiego lewego zaświadczenia. Tu nawet w obrębie jednej prokuratury, czy
sadu są różne pomysły: pomocnictwo do 297,  sfałszowanie dokumentu 270.

Data: 2017-01-30 14:33:36
Autor: t-1
Zawyżenie pit dla banku

[...]

W obu przypadkach państwo.
A to już zbrodnia.

Data: 2017-01-29 21:45:34
Autor: J.F.
Zawyżenie pit dla banku
Dnia Sat, 28 Jan 2017 13:07:59 +0100, Arek napisał(a):
Innym tez juz wpadl, i Liwiusz dobrze mowi - powstal na to art w KK.
Coraz wiecej w tym kodeksie...

No wiesz - musi przybywac, skoro przybywa form popelniania ...
szkodliwych czynow.

Art. 297.
[...]

Zaspokool roszczenia ... z odsetkami :-)

Tylko najciekawsze: jeżeli pożyczam a potem w terminie oddaję to
KTO tu niby jest "pokrzywdzony"?

Ja jestem pokrzywdzony, bo ja w tym banku pieniadze trzymam, i chce,
zeby byly bezpiecznie lokowane :-)

No i Bank jest poszkodowany, i jego akcjonariusze, bo sam wiesz - nie
wszyscy beda oddawac w terminie.

J.

Data: 2017-01-30 06:47:35
Autor: Tadeusz Biela
Zawyżenie pit dla banku
Zaspokool roszczenia ... z odsetkami :-)

tak mi przyszło do głowy - co byłoby gdyby do kredytu
np. 10.000 bank wpisał sobie karę umowną za posłużenie
się nierzetelnym dokumentem 50.000zł

czy taka klauzula byłaby ważna?
i czy bank mógłby jej skutecznie domagać się
szantażując klienta że jak nie chce to sąd karny...

Zawyżenie pit dla banku