Zawyżenie pit dla banku

Data: 2017-02-04 04:55:29
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Zawyżenie pit dla banku
Przyjdzie taki myk?

zupełnie inaczej wygląda "pomyłka" w PIT-cie z DG
a inaczej w PIT-cie z pracy. Każdy zapewne słyszał o deklaracjach Beaty Szydło
że "urzędy same rozliczą PIT" - a czy wiecie w jaki
sposób PIT-y będą "rozliczać się same"?!

Na podstawie spływających do urzędów PIT11 oczywiście

Tak więc tutaj US od razu widzi błąd i nie da sobie
wmówić że to była jakaś pomyłka - ewindentny kant i już

Co innego w DG - tutaj dane źródłowe podsiada i przesyła
do US sam przestępca więc przynajmniej na początku US
może przyjąć że wysokie dane są prawdziwe.

Można wypełniać PIT-a ręcznie i zrobić pomyłkę "na swoją niekorzyść" (w sensie: zwiększającą podatek,
a przy okazji zdolność kredytową) i potem skorygować

ale trzeba to dobrze poćwiczyć... Tak żeby faktycznie
urzędnik mógł uwierzyć że to pomyłka. Koślawo stawiać
jedynkę a potem odczytywać ją jako siódemkę, Koślawić zero i odczytywać jako szóstkę, itd. itp. żeby w razie "W" mieć się na co powołać, że pomyłka...

pytanie było "czy to przejdzie"
jak to w życiu albo się uda albo nie uda. Wiem że dla małych kwot nie warto narażać się, a dla
dużych bank może żądać potwierdzenia zapłaty podatku

a to już drugi większy problem - bo spreparowany dowód wpłaty to zarzuty z kolejnego paragrafu za
fałszowanie dokumentów - a tam nie ma podpunktu że
jak spłaciłeś to jesteś czysty. Kredyt spłacony a
odpowiadać można karnie za podrobienie dokumentu, i żadne to pocieszenie że nie ma sprawy o wyłudzenie.

Data: 2017-02-04 04:59:48
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Zawyżenie pit dla banku
[...]

w wypadku błędnych kwot w PIT można tłumaczyć się że to pomyłka (albo ktoś w to uwierzy albo i nie)

ale ze sfałszowanego dowodu zapłaty podatku nie da się w żaden sposób sensownie wytłumaczyć

dodatkowo sfałszowany dowód zapłaty podatku przesądza o
tym że sprawca "działał z zamiarem wyłudzenia kredytu".

Data: 2017-02-04 17:05:16
Autor: J.F.
Zawyżenie pit dla banku
Dnia Sat, 4 Feb 2017 04:55:29 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl
[...]

Ale przeciez to juz dziala - od dwoch czy trzech lat mozna sobie "wstepnie wypelniony PIT" ze strony urzedu pobrac.

PIT-11 trafiaja od jeszcze dawniej, i urzad wzywal do wyjasnien w
razie omylek.

Ale przeciez nikt tu nie chce US oszukiwac - wysle im sie korekte
deklaracji z prawidlowa kwota :-)

J.

Data: 2017-02-04 12:04:51
Autor: nowyjestem@poczta.pl
Zawyżenie pit dla banku
Ale przeciez nikt tu nie chce US oszukiwac - wysle im sie korekte deklaracji z prawidlowa kwota :-)

faktycznie, wątkotwórca zadeklarował że chce "uczciwie
oszukać" bank a nie US, ale US może (jak każdy podmiot)
poinformować prokuratora, że klient chce oszukać bank

Data: 2017-02-04 21:49:43
Autor: J.F.
Zawyżenie pit dla banku
Dnia Sat, 4 Feb 2017 12:04:51 -0800 (PST), nowyjestem@poczta.pl
Ale przeciez nikt tu nie chce US oszukiwac - wysle im sie korekte deklaracji z prawidlowa kwota :-)

faktycznie, wątkotwórca zadeklarował że chce "uczciwie
oszukać" bank a nie US, ale US może (jak każdy podmiot)

Oj tam oszukac. Przeciez zamierza uczciwe splacic -)

poinformować prokuratora, że klient chce oszukać bank

I po kazdej pomylce bedzie do prokuratora pisal, ktory bedzie szukal
w ktorym to banku klient chcialby kredyt brac ...

J.

Data: 2017-02-04 23:18:23
Autor: RobertS
Zawyżenie pit dla banku
W dniu 2017-02-04 o 21:04, nowyjestem@poczta.pl pisze:
[...]

czasem bank daje klientowi oświadczenie, że NIE zamierza składać żadnych korekt do złożonego wcześniej zeznania podatkowego; podpisanie takie oświadczenia jest oczywiście warunkiem uruchomienia kredytu

tylko nie pytajcie mnie czy (i jak) bank może sprawdzić czy korekta nie została zrobiona...nie mam pojęcia

RobertS

Data: 2017-02-08 02:27:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zawyżenie pit dla banku

"RobertS" o75jvd$a1c$4@sunflower.man.poznan.pl

tylko nie pytajcie mnie czy (i jak) bank może sprawdzić
czy korekta nie została zrobiona...nie mam pojęcia

Ja przed laty coś skorektowałem -- stukano się w czoło...
Po jakimś czasie miałem kontrolę urzędniczą -- wówczas
zyskałem w oczach tych, którzy wcześniej stukali się w czoło. :)

-=-

Banki mnie karmią -- nie zamierzam ich oszukiwać.
A że pracują jak Janosik [głupim zabierają i dają biednym/głodującym] to inna sprawa...

-=-

BTW Janosika -- ponoć płynni mogą liczyć na zniżki OC...
Dla mnie teraz trochę za późno, ale za jakiś czas zapewne przyda
się, albowiem jeżdżę płynnie, powoli, spokojnie... [jak nie ja]
To efekty złomotanego kręgosłupa... Teraz stale ćwiczę, aby
w ogóle funkcjonować... Ciekawe, co wtedy, gdy zirytuję ludzi
swoim krętactwem -- stale muszę kręcić prawą stopą, aby móc
na tej stopie oprzeć ciężar ;) mego jestestwa...

Poza oczami i kolanami -- prawą stronę mam gorszą...
Prawa stopa sypie się, prawe biodro -- tak samo...
Prawa noga drętwieje, prawa ręka -- tak samo...
Prawe ucho było latami głuche, teraz słyszy ludzką mowę...
Lewe ucho przeżyło uraz akustyczny, po którym zgłasza poważne problemy...
Lewe oko nie nadaje się do czytania -- co najwyżej raportuje o ruchu,
choć (po stosownej korekcie okularowej) widzi (przez parę sekund)
całkiem nieźle... Prawe oko też jest słabe, ale zezwala na czytanie...

Gdy jestem zmęczony (niewyspany -- wczoraj chociażby) czasami tracę równowagę...
(może błędniki w uszach, może coś innego... może kręgosłup... może nawet braki tlenu...)

Kolana oba są w podobnym (złym) stanie...
Lekarz rodzinny przed 10 laty sugerował podmiankę na sztuczne...
Ortopeda odradził...

> [...]
 |   haku bezczynności... (odebrały prawo wykonywaniazawodu lekarza)
 |   Ortopeda uznał, że źle czynię, biorąc go publicznie w obronę...
 |
 |
 |   Dziś zapewne ma nieco ;) inne zdanie. :)
 |   Oby ZZiobro w szaleństwie swym :) posmakował rozkoszy...
 |   [jak nie posmakuje -- niech pomyśli o Berezynie
 |   Smoleńskiej -- MO wówczas smak powróci na miejsce swe]
 |
 |   Lubię ludzi (firmy, instytucje, anioły...) którzy mnie wspierają...
 |   [bez względu na: płeć; rasę, kolor skóry; kolor włosów na głowie
 |   i nie tylko tam;,narodowość; religię, światopogląd, wykształcenie...]

Wszystko powyższe pretenduje mnie do miana stuprocentowo zdrowego!
[ale czy człowieka?...]

Polskie państwo nie dało mi nawet lekkiego stopnia niepełnosprawności...

Bankom zawdzięczam życie.
Bankom i hipermarketom. :)
Gdyby ortopeda uznał potrzebę wymiany kolana -- nie wymieniałbym...
Przez miesiąc ani zgiąć, ani wyprostować nie mogłem spuchniętego
kolana, ale bywało gorzej...

Z biodrami też bywało źle -- po wyjściu z samochodu musiałem
przytrzymywać się przez kilkanaście sekund dachu i drzwi tegoż
samochodu... Zwłaszcza w dni mokre i wilgotne...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-02-08 01:58:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zawyżenie pit dla banku

<nowyjestem@poczta.pl> 359bcba3-0da9-434d-82a3-53c2931a0d8f@googlegroups.com

: Każdy zapewne słyszał o deklaracjach Beaty Szydło

Czy ona też może składać korekty swych deklaracji? ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Zawyżenie pit dla banku