Zażądali skanu dowodu osobistego

Data: 2019-05-20 01:24:19
Autor: Animka
Zażądali skanu dowodu osobistego
Założyłam sobie konto na lotto.pl, żeby nie chodzic do kolektury. Miało to być niby udogodnienie. Podać musiałam wszystkie swoje dane osobowe. Zachciało im sie jeszcze skanu (bardzo wyraźnego!) dowodu osobistego. Tego było już za wiele i chciałam powymazywać te swoje dane, ale niestety nie dało się. Zaznaczyłam opcję Usuń konto i teraz będę czekać (jak tam napisane) 7 dni! Do tego czasu to już zdażą zrobić co chcą z moimi danymi.
A Thunderbird ostrzegał mnie, że strona jest niebezpieczna. Mimo to zignorowałam, bo to lotto :-(

--
animka

Zażądali skanu dowodu osobistego