Zazalenie na postanowienie i...

Data: 2012-02-11 14:48:49
Autor: _THX.
Zazalenie na postanowienie i...
Składam do SR wniosek o udzielenie zabezpieczenia.
SR oddala wniosek.
Składam do SO zażalenie na postanowienie SR zarzucając wyciagnięcie przez SR błędnych wniosków co do stanu faktycznego i wnosząc "o zmianę zaskarżonego postanowienia w całości".
A SR pismem wzywa do uzupełnienia [rzekomego] braku formalnego poprzez "wskazanie, o jaką zmianę zaskarżonego postanowienia chodzi".

A ja już nie rozumiem (nie po raz pierwszy), o co chodzi temu konkretnemu sądowi (SR).

Czy w zażaleniu mam powtórzyć wszyskie wnioski z wniosku o udzielenie zabezpieczenia, słowo za słowem litera za literą?
I czy mam wnioskowac o zmianę przez SO postanowienia SR, czy o zwrot przez SO do ponownego rozpoznania przez SR, czy jeszcze inaczej?
THX

--

Zazalenie na postanowienie i...