Zazalenie na postanowienie i...

Data: 2012-02-11 10:32:59
Autor: _THX.
Zazalenie na postanowienie i...
Składam do SR wniosek o udzielenie zabezpieczenia.
SR oddala wniosek.
Składam do SO zażalenie na postanowienie SR zarzucając wyciagnięcie przez SR błędnych wniosków co do stanu faktycznego i wnosząc "o zmianę zaskarżonego postanowienia w całości".
A SR pismem wzywa do uzupełnienia [rzekomego] braku formalnego poprzez "wskazanie, o jaką zmianę zaskarżonego postanowienia chodzi".

A ja już nie rozumiem (nie po raz pierwszy), o co chodzi temu konkretnemu sądowi (SR).

Czy w zażaleniu mam powtórzyć wszyskie wnioski z wniosku o udzielenie zabezpieczenia, słowo za słowem litera za literą?
I czy mam wnioskowac o zmianę przez SO postanowienia SR, czy o zwrot przez SO do ponownego rozpoznania przez SR, czy jeszcze inaczej?

Data: 2012-02-11 10:45:25
Autor: jureq
Zazalenie na postanowienie i...

Tylko co to ma wszystko wspólnego z bankami?

Data: 2012-02-11 14:46:14
Autor: _THX.
Zazalenie na postanowienie i...
Przepraszam, oczywiście ntg się kliknęła przez pomyłkę.

-- -- -

Data: 2012-02-11 14:57:47
Autor: jarek.s.
Zazalenie na postanowienie i...
Tylko co to ma wszystko wspólnego z bankami?

to kolina. Poco wyciągasz trolla z KF?

Jarek

Data: 2012-02-11 20:17:14
Autor: Akarm
Użytkownik "jarek.s." <jaroslaw_slawny@overtol.pl> napisał w wiadomości news:jh5s5a$rkc$1inews.gazeta.pl...
>Tylko co to ma wszystko wspólnego z bankami?

to kolina. Poco wyciągasz trolla z KF?

To nie kolina. To jest inna łajza, co dawno temu oświadczyła że nie ma zamiaru stosować się do netykiety i wszystkich pozostałych grupowiczów ma w dupie.
Jak widać powyżej, niektórym to pasuje. Na plucie im w ryj mówią, że deszcz pada. ;)

--
              Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2012-02-12 21:15:46
Autor: jarek.s.
Zazalenie na postanowienie i...
To nie kolina. To jest inna łajza, co dawno temu oświadczyła że nie ma

po adresie to ewidentnie kolina

Jarek

Zazalenie na postanowienie i...