Zażalenie na przewlekłość postępowania prokuratu ry

Data: 2009-04-11 00:22:28
Autor: yarroll
Zażalenie na przewlekłość postępowania prokuratu ry
Witam,

Do kogo mam składać  Zażalenie na przewlekłość postępowania prokuratury? Do
prokuratora nadrzędnego? Do sądu?

Pozdrawiam świątecznie - Yarroll

Data: 2009-04-11 00:28:09
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "yarroll" <yarroll999@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grogt9$s9h$1news.onet.pl...
Witam,
Do kogo mam składać  Zażalenie na przewlekłość postępowania prokuratury?
Do prokuratora nadrzędnego? Do sądu?
Pozdrawiam świątecznie - Yarroll

Do prokuratora nadrzędnego za pośrednictwem prokuratora prowadzącego postępowanie. Tylko pamiętaj, ze takie zażalenie często wydłuża postępowanie, bo prokurator prowadzący musi wysłać do nadrzędnego akta i ich nie ma, więc nic nie robi.

Zażalenie na przewlekłość postępowania prokuratu ry