Zazdrość?

Data: 2009-11-03 10:00:52
Autor: jadrys
Zazdrość?

O co ta babka jest zazdrosna? Gdyby mija partnerka miała "skok w bok" z kobitką to nie miałbym nic przeciwko.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Moj-maz-jest-gejem,wid,11649480,wiadomosc.html

Data: 2009-11-03 01:06:36
Autor: Antenka
Zazdrość?
On 3 Lis, 10:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
O co ta babka jest zazdrosna? Gdyby mija partnerka miała "skok w bok" z
kobitką to nie miałbym nic przeciwko.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Moj-maz-jest-gejem,wid,116494...

Wczoraj  to przeczytałam. Oj tu chyba chodzi o coś innego.To nie był
jednorazowy skok w bok, Jadrysiu, ale świadome wprowadzenie tej
kobiety w błąd. Jej mąż ukrył przed nią fakt, że jest gejem. Może
chodziło o ustawienie się ( ona mogłabyć bogatym kąskiem) w życiu,
albo zwykły kamuflaż... W każdym razie zdradzał ją przez lata. Był
zwykłą świnią :-(

Antenka

Data: 2009-11-03 10:22:59
Autor: jadrys
Zazdrość?
Antenka pisze:
[...]

To faktycznie trochę zmienia powstać rzeczy :-[ --

Data: 2009-11-03 01:26:24
Autor: Antenka
Zazdrość?
On 3 Lis, 10:22, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> zwykłą świnią :-(

> Antenka

To faktycznie trochę zmienia powstać rzeczy :-[

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Noo :-)

Antenka

Pozdrawiam . Jedz czosnek, miód, cebulę, mięsko, pij sok z kapusty
kwaszonej, sok z cytryny[ ;(  ] to Ciebie uchroni przed A/H1/N1
Jadrysiu ;-)

Data: 2009-11-03 11:26:57
Autor: jadrys
Zazdrość?

Antenka pisze:

[...]

Dzięki, ale od szklanki okowity na gorąco jeszcze nic lepszego nie wymyślono :-D

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-11-03 10:26:12
Autor: MH
Zazdrość?
> [...]

jednorazowy skok w bok, Jadrysiu, ale świadome wprowadzenie tej
kobiety w błąd. Jej mąż ukrył przed nią fakt, że jest gejem.

Jakim gejem , qrva mać ??!!  Pedał zwykły i tyle !!

MH

Data: 2009-11-03 01:27:33
Autor: Antenka
Zazdrość?
On 3 Lis, 10:26, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

> [...]
> kobiety w błąd. Jej mąż ukrył przed nią fakt, że jest gejem.

Jakim gejem , qrva mać ??!!  Pedał zwykły i tyle !!

Przez grzeczność nie przeczę :D

Antenka

Kto kiedyś w Polsce słyszał o jakimś tam geju? :D

Data: 2009-11-03 01:36:39
Autor: Hans Kloss
Zazdrość?
On 3 Lis, 10:26, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

Jakim gejem , qrva mać ??!!  Pedał zwykły i tyle !!

Nooo, i takie podejście do zagadnienia lubię. Gej powinien mieć
marynarke od Armaniego, buty od Gucciego, zegarek od Patka i jeździć
co najmniej Porsche Carrera. Więc nie będzie nam się  tu byle pedał w
koszuli od wólczanki pod geja podszywał!!!
J-23

Data: 2009-11-03 11:26:38
Autor: jadrys
Zazdrość?
MH pisze:
[...]

Zazdrościsz im MH stylu życia?

Data: 2009-11-03 01:54:59
Autor: Mariusz Merta
a co na to pańska partnerka gdyby pan zrobił skok w bok z jakimś pedziem
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-11-03 11:26:48
Autor: jadrys
a co na to pańska partnerka gdyby pan zr obił skok w bok z jakimś pedziem
Mariusz Merta pisze:
j.w.
Mariusz Merta

Jest to wykluczone.. Nawet po pijaku faceci mnie nie pociągają.. Na mnie panie Merta proszę nie liczyć,  chyba Ĺźe jest pan atrakcyjną blondynką - taki jakoś nie potrafię sie oprzeć...

Data: 2009-11-03 03:06:46
Autor: Mariusz Merta
no patrz pan...tolerancja tak ale nie we wszystkim.. .póki mnie to nie dotyczy to łatow handluje sie cudzą dup cią nieprawdaż ?
więc proszę nie wypowiadać się za te oszukane kobiety...
zreszta nie pierwszy raz spotykam teoretyka który łatow operuje
słowami a kiedy go
potraktować rzeczywistością to jakos nie ten tego...
zresztą w pańskim pojmowaniu kapitalizmu tez jest fałsz...bo łatwo
panu gardłować, natomiast
jakoś nie chce pan posmakować realizmu socjalistycznego...
kolejny raz ponawiam propozycję sfinansowania życia w kraju
socjalistycznym na wskroś...
minimum pół roku...proponuje kubę, tam nawet w grudniu może pan
chodzić w koszulce
i nie zamarźnie pan z zimna...
i co ? pewnie dudy w miech...
i jeszcze trochę o "genetycznym" homoseksualizmie
prosze poczytać sobie "Król szczurów" Jamesa Calvell'a
książka napisana na podstawie jego autentycznych przeżyć w obozie
jenieckim Changi (dzisiaj jest tam nowoczesny port lotniczy)
jest tam bardzo ciekawy opis jak z jednego heteryka zrobiono ciotę...
gdyby to było mało to we wspomnieniach Stanisława Grzesiuka, bliskiego
ideowo panu, też komuszył,
opisywał on bez ogródek jak powoli zaczął się interesować młodymi
chłopcami w obozie koncentracyjnym...
a zachowania więźniów w więzieniach ?
wg mnie około 90% dewiacji jest nabyta...
przyczyny ? proste jak drut :-)))) kasa, kasa, i jeszcze raz kasa...
Mariusz Merta

Data: 2009-11-03 20:33:10
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Oczywiście że czytałem "Króla szczurów", jednak jakoś ten epizod z "zrobieniem ciotką heteryka" umknął mojej uwadze.
Panie Merta, pisałem już to wielokrotnie. - Heteroseksualista odcięty od osobników płci przeciwnej będzie współżył z osobnikami swojej płci, ale nie stanie sie przez to homoseksualistą - po wyjściu na wolność powraca do swoich pierwotnych preferencji seksualnych .  Czy może zna pan przypadek w którym to  wiezień po wyjściu z więzienia zostawia żonę i zaczyna się uganiać za facetami?  Założę się że nie, albowiem takie przypadki zdarzają się, ale sa marginalne.

Data: 2009-11-03 12:41:01
Autor: boukun
Zazdrość?

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcorg1$o17$1news.onet.pl...

O co ta babka jest zazdrosna? Gdyby mija partnerka miała "skok w bok" z kobitką to nie miałbym nic przeciwko.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,48996,title,Moj-maz-jest-gejem,wid,11649480,wiadomosc.html

O to, że trafia w dupala i mówi, że niechcący...

boukun

Zazdrość?