Zażydzimy klasy na własne życzenie

Data: 2009-12-20 13:13:21
Autor: wt
Zażydzimy klasy na własne życzenie
Noż cholera i jak tu z takim ciemnogrodem odbić się od dna?

Coś mi się nie chce wierzyć w "głupotę sędziów". To mi wygląda na przygotowanie do wieszania i wystawiania czegoś innego. A akcja z katolickimi symbolami religijnymi pewnie jest tylko przygotowaniem.
A jak ktoś nie chce korzystać z symboli i obrzędów religijnych to niech nie korzysta.

Data: 2009-12-20 13:24:55
Autor: boukun

Użytkownik "wt" <safinwt@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgl4hg$ksl$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Siedmiu sędziów jednogłośnie? I jak nie korzystać z symboli religijnych, jak są one narzucone społeczeństwu, właśnie poprzez wieszanie i stawianie ich gdzie popadnie. dzisiaj już niewolnik utożsamia swoje istnienie, z narzędziem jego zniewolenia...

boukun

Zażydzimy klasy na własne życzenie